Tips mot kløe?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg vet ikke om dette er en vanlig svangerskapsplage, men jeg klør meg til blods på ben og ankler om jeg ikke finner noe krem som kan hjelpe snart Har dere noe tips?

Du er ikke alene! Jeg tar antihistaminer, smører med fet krem (decubal 70%) og bruker løse bukser. Det hjelper ihvertfall litt! Legger på kalde kluter når det står på som værst

Jeg har også klødd en del på magen nå når den vokser. Anbefaler Aderma hos apoteket, de har en med olje som reduserer irritasjon. Har ikke klødd noe siden jeg begynte med send [emoji108]

Jeg har også klødd en del på magen nå når den vokser. Anbefaler Aderma hos apoteket, de har en med olje som reduserer irritasjon. Har ikke klødd noe siden jeg begynte med send [emoji108]
Takk for tips [emoji1] Jeg fant 26 ulike Aderma på apoteket. Er det krem, balm, exomega krem eller hva står det på pakken din?

Du er ikke alene! Jeg tar antihistaminer, smører med fet krem (decubal 70%) og bruker løse bukser. Det hjelper ihvertfall litt! Legger på kalde kluter når det står på som værst
Reseptfrie antihistaminer? Fikk du anbefalt det mot kløe av lege?

Reseptfrie antihistaminer? Fikk du anbefalt det mot kløe av lege?

Nei jeg har det på resept. Men man får kjøpt vanlig zyrtec uten resept. Jeg har atopisk eksem, og de hjelper mot kløe :) Skal kun taes når det trengs.

Nei jeg har det på resept. Men man får kjøpt vanlig zyrtec uten resept. Jeg har atopisk eksem, og de hjelper mot kløe :) Skal kun taes når det trengs.
Ok! Får prøve med krem først ettersom man skal være forsiktig med zyrtec under graviditet. Argh, mye rare plager man plutselig får..[emoji13]

Ok! Får prøve med krem først ettersom man skal være forsiktig med zyrtec under graviditet. Argh, mye rare plager man plutselig får..[emoji13]

Jepp :) det gjorde jeg også.her får jeg ikke sove uten zyrtec, leggene mine er ildrøde [emoji40]
Kunne tatt alle andre plager hadde jeg bare sluppet unna dette!

Back
Topp