Tips mot hodeverk?

Hvorfor ikke ta paracet? Det er helt trygt. Ellers kan du drikke masse, mye frisk luft og ta deg gjerne en kaffekopp eller to. :)
 
Jeg har en kuldemaske, slik til å ha over øynene. Tror man får kjøpt det på vita/cubus.. tror min ble kjøpt på nelly for mange år siden.. Men har den i pannen i stedet for øynene, hjelper litt synes jeg :)
 
Kald klut på pannen, og ligge på et mørkt kaldt rom.
 
Kiropraktor? Jeg må til kiropraktor av og til som å løsne opp i nakken, får helt forferdelige hodepiner..
 
Drikk masse vann.
Bevege seg ute i frisk luft.
Sove
Fargelegge (for meg hjelper det overraskende godt å sitte med en av disse fargelegningsbøkene i fred og ro)
Salte kjeks
 
Hei.
Paracet er virkelig ikke noe du skal uroe deg for.
Jeg ble innlagt på sykehus pga en infeksjon da jeg var 7 mnd på vei, og paracet var det de proppet meg full av.
Det er helt klart det foretrukne smertestillende medikamentet under graviditet.
Det er bedre med en paracet enn stresshormonene kroppen din produserer ved smerte. Og du er også så langt på vei at babyen din bare modnes, ikke utvikles.

Ta deg en paracet med god samvittighet!
 
Jeg vet at man kan ta paracet,men når hodeverken er der hver dag,så har jeg ikke mye lyst å "leve" på paracet hver dag:(

Drikker du kaffe? Litt koffein kan hjelpe mot hodepine. Gjerne sammen med en paracet. Babyen har ikke vond av så små mengder, det er verre med dem som drikker en liter eller halvannen ila dagen!
Dette fikk jeg fra overjordmor på sykehuset jeg lå på, kirurgis avd konfererte med dem for å være sikre på at babyen min var trygg.

Har du vært hos lege med denne hodepinen? Du har ikke svangerskapsforgiftning eller noe?
 
Drikker du kaffe? Litt koffein kan hjelpe mot hodepine. Gjerne sammen med en paracet. Babyen har ikke vond av så små mengder, det er verre med dem som drikker en liter eller halvannen ila dagen!
Dette fikk jeg fra overjordmor på sykehuset jeg lå på, kirurgis avd konfererte med dem for å være sikre på at babyen min var trygg.

Har du vært hos lege med denne hodepinen? Du har ikke svangerskapsforgiftning eller noe?

Har ikke vert hos legen nå nei,da jeg har vert mye plaget med hodeverk di siste årene.. Men har tenkt tanken selv også at det kan være sv.forgiftning.. Så kanskje jeg bør kontakte lege i morgen for sikkerhetes skyld. Har tatt 2 paracet idag,uten at det hjalp på hodeverken :(
 
Å gå en lang tur i rolig tempo kan hjelpe :) god bedring!
 
Har hørt det kan hjelpe å lukte på grønne epler, men har aldri testet det selv. Her hjelper det av og til å drikke kaffe eller drikke vann med sitron i :) God bedring !
 
Har hørt det kan hjelpe å lukte på grønne epler, men har aldri testet det selv. Her hjelper det av og til å drikke kaffe eller drikke vann med sitron i :) God bedring !

Hehe,lukte på grønne epler faktisk ;) jeg drikker ikke kaffe tilvanlig,kanskje det da kan hjrlpe litt.. Vann med sitron i må jeg bli flinkere til å drikke :)
Takk,håper det gir seg snart:)
 
Hehe,lukte på grønne epler faktisk ;) jeg drikker ikke kaffe tilvanlig,kanskje det da kan hjrlpe litt.. Vann med sitron i må jeg bli flinkere til å drikke :)
Takk,håper det gir seg snart:)

Ja, høres helt merkelig ut, så er nok derfor jeg ikke har prøvd det selv enda. Har mine tvil for at slike merkelige greier faktisk fungerer, men kan jo være verdt et forsøk om man har grønne epler i hus (jeg kjøper bare røde) :p Håper du blir bedre snart i alle fall :)
 
Hodeverk er slitsomt. Heller paracet enn hodeverk ;-)
 
Back
Topp