ellemelledegfortelle
Betatt av forumet
Jeg er gravid i 7 mnd å sliter MYE med hodeverk. Vil helst ikke ta paracet.. Noen andre "mildere" tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde jeg også.Kald klut på pannen, og ligge på et mørkt kaldt rom.
Jeg vet at man kan ta paracet,men når hodeverken er der hver dag,så har jeg ikke mye lyst å "leve" på paracet hver dag
Drikker du kaffe? Litt koffein kan hjelpe mot hodepine. Gjerne sammen med en paracet. Babyen har ikke vond av så små mengder, det er verre med dem som drikker en liter eller halvannen ila dagen!
Dette fikk jeg fra overjordmor på sykehuset jeg lå på, kirurgis avd konfererte med dem for å være sikre på at babyen min var trygg.
Har du vært hos lege med denne hodepinen? Du har ikke svangerskapsforgiftning eller noe?
Å gå en lang tur i rolig tempo kan hjelpe god bedring!
Har hørt det kan hjelpe å lukte på grønne epler, men har aldri testet det selv. Her hjelper det av og til å drikke kaffe eller drikke vann med sitron i God bedring !
Hehe,lukte på grønne epler faktisk jeg drikker ikke kaffe tilvanlig,kanskje det da kan hjrlpe litt.. Vann med sitron i må jeg bli flinkere til å drikke
Takk,håper det gir seg snart