Tips mot hard mage

Sniker inn fra september her.. har plagdes mye med forstoppelse spesielt i første og begynnelsen av andre trimester, men ble flinkere til å drikke vann og spiser druer - har hjulpet meg veldig :)

• Liker
Reactions: 1+1
Magen har tatt en helomvending - heldigvis! Får gått på do flere ganger om dagen, nærmest motsatt av tidligere.

Magen har tatt en helomvending - heldigvis! Får gått på do flere ganger om dagen, nærmest motsatt av tidligere.
Så godt å høre, akkurat samme her skjønner du og ble jo selvfølgelig bekymret :P Følte meg slankere plutselig!

Bruker du jerntbl?? Jeg bruker dupalac mixt/laktulose,fikk det av legen..det er reseptfrie.det var det eneste avføringsmidle jeg fikk bruke av legen min.

Så godt å høre, akkurat samme her skjønner du og ble jo selvfølgelig bekymret :P Følte meg slankere plutselig!

Haha! Akkurat som meg. Tenker at det er naturlig nå som vi nærmer oss 12 uker, at symptomene dabber av. Og i dag morges var jeg jo nesten flat, men i kveld derimot! Hello babybump! ;)

Bruker du jerntbl?? Jeg bruker dupalac mixt/laktulose,fikk det av legen..det er reseptfrie.det var det eneste avføringsmidle jeg fikk bruke av legen min.

Ingen jerntabletter, har gått på det før og da får jeg kjempe hard mage! Kiwi har alltid hjulpet meg, så har holdt meg til det. Ser heldigvis ut til å gå bedre nå. Lykke til med din mage!

For meg hjalp det med tapas... Ikke litt heller. På hotell.

Av en eller annen grunn liker jeg å bæsje hjemme!

Det hjelper også å være glutenintolerant og ha cravings på vanlige pitabrød! Setter virkelig fart på systemet!
Den prøvde jeg meg også på.. funka.. men kanakje ikke like sunt..? Har prøvd kiwi nå uten hell. Reiser heldigvis hjem fra ferie på tirsdag. Da blir det vanlig mat..

Den prøvde jeg meg også på.. funka.. men kanakje ikke like sunt..? Har prøvd kiwi nå uten hell. Reiser heldigvis hjem fra ferie på tirsdag. Da blir det vanlig mat..
Har akkurat ankommet treningsleir hvor jeg skal være il fredag, og har i alt graviditetsstyret glemt å si ifra om mat... kan bli spennende... :/

Back
Topp