Mortilprins
Elsker forumet
Sniker inn fra september her.. har plagdes mye med forstoppelse spesielt i første og begynnelsen av andre trimester, men ble flinkere til å drikke vann og spiser druer - har hjulpet meg veldig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre, akkurat samme her skjønner du og ble jo selvfølgelig bekymretMagen har tatt en helomvending - heldigvis! Får gått på do flere ganger om dagen, nærmest motsatt av tidligere.
Hva var det som hjalp? (Kanskje jeg kan prøve noe annet enn duphalac?)Magen har tatt en helomvending - heldigvis! Får gått på do flere ganger om dagen, nærmest motsatt av tidligere.
Så godt å høre, akkurat samme her skjønner du og ble jo selvfølgelig bekymretFølte meg slankere plutselig!
Hva var det som hjalp? (Kanskje jeg kan prøve noe annet enn duphalac?)
Bruker du jerntbl?? Jeg bruker dupalac mixt/laktulose,fikk det av legen..det er reseptfrie.det var det eneste avføringsmidle jeg fikk bruke av legen min.
Den prøvde jeg meg også på.. funka.. men kanakje ikke like sunt..? Har prøvd kiwi nå uten hell. Reiser heldigvis hjem fra ferie på tirsdag. Da blir det vanlig mat..Det hjelper også å være glutenintolerant og ha cravings på vanlige pitabrød! Setter virkelig fart på systemet!
Har akkurat ankommet treningsleir hvor jeg skal være il fredag, og har i alt graviditetsstyret glemt å si ifra om mat... kan bli spennende... :/Den prøvde jeg meg også på.. funka.. men kanakje ikke like sunt..? Har prøvd kiwi nå uten hell. Reiser heldigvis hjem fra ferie på tirsdag. Da blir det vanlig mat..