Tips mot halsbrann?

Lykketreff

Gift med forumet
Er det flere som sliter med halsbrann og har gode tips til hvordan bli kvitt det? Jeg har brukt Galieve, men det er så kvalmende! Har også testet å ligge med hodet høyt og å spise yoghurt, men jeg syns ikke det hjelper noe særlig. Tar gjerne imot gode råd :)

Spis love hearts, de hvite og rosa er best, blir som ett lag med skum som legger seg over "syra" det kjennes ut som kommer i halsen! Det har hjulpet meg MASSE!! Går å spiser love hearts hele kvelden :p åsså hjelper det med cocio sjokolademelk :D

Love hearts. Og nå har jeg begynt å teste ut om saltsild virker. Enn så lenge, så har det gått greit.

Må bare si tusen takk til dere! Har periodevis litt halsbrann og Love Hearts funker som et fly!!! Så nå er det alltid en pakke i vesken i tilfelle. :signs001

Sniker litt her inne.. I ren desperasjon blandet jeg 1ts natron i et halvt glass vann.. Tok knekken på halsbrannen min den kvelden.. :)

Du burde skaffe deg noe som heter Somac, eller Sumac? er ikke helt sikker åssen det skrives. Mannen har hatt halsbrann hele livet, det er det enestesom funker på han. Men du må få det på resept da;)

Back
Topp