Tippetråd!

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg og mannen har tippet på når mini ankommer :) tenkte at det hadde vært gøy å se hva dere tror om dere selv, og så kan det bli gøy å gå tilbake for å se når babyen har kommet :D

Jeg har termin 14, jeg tror han kommer 11, mannen tror 16 :)

Kjør på :D

Ja det er mange som tipper :)

Jeg har termin 23. Mannen tror 23. og jeg tror 25. :P

Fakta er, dessverre, slik at 80% av førstegangsfødende føder uka etter termindato. Så jeg forholder meg litt til det :)

Termin 11. Jeg tipper 19.! :eek:

Og det gjør visst mannen også :)

Last edited:
Jeg har en prematur foran meg så her har vi tippa, 10,13 og 15 svigermor og min lillesøster har vært med her :)

Jeg har termin 15 juni og tror babyen kommer 16.:-) Jenta vår er født dagen før termin, derfor tipper jeg dagen etter nå:-)

Har termin 17.juni, men kunne tenkt meg å født rundt 10.juni :) tipper at jeg er i hvertfall en uke på overtid da, dessverre :)

Jeg har termin 14. Etter den runden jeg hadde i natt håper jeg virkelig han kommer 6. eller 7.

Har termin 28.juni. Sambo tror 18.juni, venninna mi tror 16.juni, mens jeg tror 23.juni.

Min egen/ privat ul termin er 13. OUL-termin er 18. Har to som er født en uke over termin fra før. Men i dag gikk plutselig slimproppen da og den har gått 5 dager før fødsel med de to andre.. Så da får jeg bare tippe 10.:)

Har laget en tippegruppe på face for familie og venner og der tipper de alt fra 12 til 29, jeg har termin 19.

Har nesten hele svangerskapet tenkt at jeg går over siden min mor og søster gjorde det, men både jeg og mannen håper at han kommer snart.

Har fått masse vann i kroppen i det siste og får sinnsykt vondt i korsryggen etter bare 5 minutter på bena. Så håper jeg slipper å gå 3-4 uker til.

Vi trodde den 2. Hehe men nå holder jeg en knapp på i morgen den 06. Eller termindato den 08.

Termin 12 juni. Sambo trodde i dag... Mamman min tror 8, jeg tror 7 :p

Termin 10. Vi har ikke tid da, så jeg tipper 12. Tror ikke jeg går så langt over, selv om jeg synes det er greit om jeg gjør det ;-) time will show.

Den eneste dagen jeg ikke vil at han skal komme er 8-9-10. så jeg bare krysser fingrene :D blir spennende å se :)

Hadde termin 1. juni, tipper jeg må settes igang, og at ungen kommer den 11.. (pessimist, jepp..)

Da vet jeg fasiten, jeg ble satt igang, men hun kom den 9. juni

Last edited:
Jeg har fortsatt mulighet til å få rett :p nå skal han bare komme! Har litt sånn masevondter i kveld, så vi får krysse fingrene for at det er noe på gang. Termin om 4 dager :)

Back
Topp