Tippetråd

Jeg har termin 24.01. Tør ikke tippe, men hååååååper bebi kommer før det.. sånn etter nyttår men godt før termin. Hadde vært fint, på forhånd takk?
 
Jeg får vel også tippe da, siden det nå ikke ligger an til keisersnitt lenger. :p
Har termin 13. januar, men har gått over både 15 og 8 dager med de to forrige. Det er fullmåne den 16. og siden både mannen og jeg er født den 17. i november og desember, så bestiller jeg småtten til 17. januar. ;)
 
Ser vi har komt like langt i dag, 33+1, men at du har termin 30.1 og jeg 29.1. Er jeg helt på bærtur på tellinga eller? Det er veldig sannsynlig, får ikke noen av terminkalkulatorene til å stemme med mine datoer for diverse.. :-/
er nok kalkulatoren som regner annerledes....ser også på de termin jula til jordmor, er forskjellig fra sykehus og jordmor..legen sa det var forskjell ut fra om man bodde i bergen eller Trondhjem å nordover...og resten av lande har litt forskjellig... om full gått er 40+2 eller 40+3.... men i alle andre land er full gått 40 uker så er ganske så mye surr. rart de ikke kunne bli enige egentlig....
 
Har termin 4.januar og håper på å føde akkurat den dagen (var min farmors bursdag + har en gutt som har bursdag 4/8). Meeen, tror mer på overtid og fødsel rundt 12./13./14.januar
 
Jeg ville fulgt oul, siden de måler babyen og slikt og hos meg ble terminen flyttet to dager fra siste mens. Men på siste 3D jeg var på så fikk jeg en annen dato. Men hvor mange blir egentlig født på termindato?
6-8 %

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg tippet feil:p men jeg skrev jo ikke hvilken termin jeg tenkte på da.. hehe. Så enten 1 dag feil eller 4:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde en følelse av overtid, men håpet på 15 av en eller annen grunn. Han kom 5 dager over ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tør ikke tippe jeg altså... :p Mannen tipper generelt før jul... Jeg, jeg håper bare ikke at fødselen starter denne uken. Haha


Haha, fant denne fra 10.12.13- tenk at mini kom 10 dager etter :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp