Tippetråd

Jeg måtte endre terminen min med en dag for at det skulle stemme på babyverden, 13.januar i stedenfor 12. Og på andre apper så må jeg plutselig skrive den 10ende. Lege og jordmor operer med en dag kortere enn Ullevål Sykehus. Blir ikke klok på det. Hahaha
 
Jeg hsr termin 14.1, men har en følelse på at han kommer den 5.1...blir spennende å se lm jeg tipper riktig eller om det blir overtid. Sålenge han holder seg inne til januar er jeg veldig glad :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Både mens og ul termin er 8 januar og jeg har en følelse på at jeg føder enten 11 eller 13 januar.
 
Har termin 6/1, har en følelse på 4/1, sambo håpe å tror at hun kommer natt til 1/1.. Søstra mi drømte 15/12... Håpe på min tipping stemmer! :p
 
Ingen som har tro på fullmånedens kraft den 16. januar altså? ;) Jeg håper IKKE den dagen, fordi det er bonusbarnet sin bursdag. Synes de fortjener sine egne dager :)
Jeg må plusse på en dag ved terminkalkulatoren her. Både legen og jordmoren min regner 40+3.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har termin 22 januar, og tipper at hun kommer 8 januar. Storesøstra kom 37+0, men tror ikke jeg får like tidlig denne gangen.
 
Legen min "henger" på etterskudd med 3-4 dager ift babyverden sin teller.... Hvem skal jeg følge? :p første dag i siste mens var 6 april og termin ble satt 13 januar, på oul ble den satt til 14 januar...
 
Jeg tipper før. ULtermin 28 januar, men mensterminen er 9 januar. Tipper han kommer et sted midt i mellom :p
 
Jeg tror 29.desember pga moren min fødte alle på en søndag og samboers familie blir alle født 29. Så er jo 29.des en søndag da! Men jeg håper egentlig på 2.januar. Har termin da og så er vi på nyåret :)
 
Legen min "henger" på etterskudd med 3-4 dager ift babyverden sin teller.... Hvem skal jeg følge? :p første dag i siste mens var 6 april og termin ble satt 13 januar, på oul ble den satt til 14 januar...
Jeg ville fulgt oul, siden de måler babyen og slikt og hos meg ble terminen flyttet to dager fra siste mens. Men på siste 3D jeg var på så fikk jeg en annen dato. Men hvor mange blir egentlig født på termindato?
 
Jeg ville fulgt oul, siden de måler babyen og slikt og hos meg ble terminen flyttet to dager fra siste mens. Men på siste 3D jeg var på så fikk jeg en annen dato. Men hvor mange blir egentlig født på termindato?
Lege bruker den runde dingsen for å se hvor langt jeg er på vei på hver kontroll, han bruker oul termin, men det han sier viker med 3-4 dager med det som står på babyverden, den har også oul termin...
feks på babyverden står det at jeg er 35+4 og han sier jeg er 34+6 ...
Jo, men så er det det at jeg har pcos og har en veeeeldig varierende syklus.. Så det er vanskelig å si hvor lang syklusen min er :)
 
Lege bruker den runde dingsen for å se hvor langt jeg er på vei på hver kontroll, han bruker oul termin, men det han sier viker med 3-4 dager med det som står på babyverden, den har også oul termin...
feks på babyverden står det at jeg er 35+4 og han sier jeg er 34+6 ...
Jo, men så er det det at jeg har pcos og har en veeeeldig varierende syklus.. Så det er vanskelig å si hvor lang syklusen min er :)
Oja nemlig. Kanskje man skal stole på legen da? Det er vell hans ord som gjelder skulle jeg tro. Jordmor må jo fylle ut et skjema med termindato som nav skal ha. Kanskje du skulle hørt med henne om hva hun mener ksn stemme?
 
Oja nemlig. Kanskje man skal stole på legen da? Det er vell hans ord som gjelder skulle jeg tro. Jordmor må jo fylle ut et skjema med termindato som nav skal ha. Kanskje du skulle hørt med henne om hva hun mener ksn stemme?
Går ikke til jordmor... Kun til lege :)
Men ordner seg sikkert :) han kommer i januar hvertfall :p hehe
 
Det er termin man får på OUL som er den gjeldende, og som sykehuset går ut fra, iallefall. :)
 
Back
Topp