Tippetråd

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Kommer du til å føde før termin, på dato, eller etter?
Hva tror du? La oss tippe og se etterpå - kanskje stemte våre antagelser! :D
Jeg tror jeg kommer til å gå over tiden, hvis det ikke blir keisersnitt pga placenta previa.

Jeg har OUL 22.01, min/e egne terminer er fra 16.-19.januar. Eldste fikk jeg 13 dager før OUL og yngste 9 dager før OUL
Jeg forholder meg mest til egne terminer, og har faktisk fått noen dager før mine egne terminer tidligere også....
...så her tipper jeg at vi får før 22.01 iallefall....
Jeg har gamblet litt på den 18. for det er min bursdag :-)
- meeen tror faktisk at hun kommer før det også...rundt 10.januar +\-
Mannen tipper 11.01
Vi har maaange bursdager til tanter/onkler/søskenbarn i januar...i tillegg til meg selv...så kan godt havne på en dag som allerede er "opptatt" :-)
Hmmm...spennende...bare hun venter til 2014...så er det bare å komme :-)

Jeg har drømt at han kommer 4 dager etter termin, altså han kommer 17 januar og fødsel tar 17 timer fra vannet går til bebis er ute :) vi får se om det stemmer :P

Jeg har et lite håp om at han kommer 8 dager før termin. Da kommer han den 20 som også er min bestemor sin bursdag. Hun døde nemlig ganske nylig, så hadde vært fint å kunne forbinde den dagen med noe fint også. Vet hun gledet seg veldig, så det hadde nesten blitt litt poetisk på en måte. Ellers kan han også komme den 26,som er min bursdag. Fornøyd så lenge han ikke går over jeg ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

har termin 29. som er min bursdag - og det er fullmåne den 30. januar, så lov å håpe! Men sist gikk jeg 12 dager over.... :eek:

Tør ikke tippe jeg altså... :P Mannen tipper generelt før jul... Jeg, jeg håper bare ikke at fødselen starter denne uken. Haha

Jeg tipper før :p men med tvillinger er jo det ingen bombe :p termin 24 jan, og håper på at de kommer når jeg er 37 uker, men jeg får sikkert ikke viljen min så blir sikkert rundt 10 jan eller noe :p selvom datoen 2 jan har dukket opp i hodet mitt fra tidlig i svangerskapet...

• Liker
Reactions: H27
Jeg regner med jeg går over da jeg gikk 9 dager over sist..
Men jeg håper å få 4 dager før;)

Jeg tipper 2.januar, har termin 5.januar, men de to første kom noen dager før:) Skal på ul i dag for å se om hun ligger i seteleie, så er litt spent på det. Kan jo hende hun må ut før tiden hvis hun ligger i sete å det blir ks.

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin 05.01.14, tipper jeg blir 2barns mor senest i romjulen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: H27
Tipper ho kommer før termin...enten nermere min termin som er 5 dager før ul termin, eller enda tidligere.. men håper ho holder seg inne til uke 37 i hvertfall... spennende å se.. er uke 33+1 nå:) (og ho ligger veldi dypt nede)

Tipper ho kommer før termin...enten nermere min termin som er 5 dager før ul termin, eller enda tidligere.. men håper ho holder seg inne til uke 37 i hvertfall... spennende å se.. er uke 33+1 nå:) (og ho ligger veldi dypt nede)

Ser vi har komt like langt i dag, 33+1, men at du har termin 30.1 og jeg 29.1. Er jeg helt på bærtur på tellinga eller? Det er veldig sannsynlig, får ikke noen av terminkalkulatorene til å stemme med mine datoer for diverse.. :-/

Ser vi har komt like langt i dag, 33+1, men at du har termin 30.1 og jeg 29.1. Er jeg helt på bærtur på tellinga eller? Det er veldig sannsynlig, får ikke noen av terminkalkulatorene til å stemme med mine datoer for diverse.. :-/
Termin kalkulatorene teller litt ulikt har jeg også merket. Har ei venninne som har termin 6 dager før meg, men hun teller ny uke samme dag som meg. Og ei anna har termin 3 dager før meg men teller over en uke foran meg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Termin 12. januar, men tipper 10. januar :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Termin kalkulatorene teller litt ulikt har jeg også merket. Har ei venninne som har termin 6 dager før meg, men hun teller ny uke samme dag som meg. Og ei anna har termin 3 dager før meg men teller over en uke foran meg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det er ikke enkelt å forstå hvem som har rett, kalkulatorene er så ulike! Meeen, tok en dobbeltsjekk på babyverden sin termin-app, og jeg er visst 33+2 i dag, så er veldigveldig svimete og surrete for tiden ;-)

Ja det er ikke enkelt å forstå hvem som har rett, kalkulatorene er så ulike! Meeen, tok en dobbeltsjekk på babyverden sin termin-app, og jeg er visst 33+2 i dag, så er veldigveldig svimete og surrete for tiden ;-)
Hvis jeg går etter babyverden sin app så teller den likt som legen min mener, så jeg går for den :P

Back
Topp