Tippetråd

Tror det er JENTE..... [8|][8|][8|]

Jeg tror det er JENTE! Selvom det er veldig tidlig er formen helt annerledes enn den var med førstemann. Da var jeg i super form, mens nå er jeg både kvalm og sliten[;)]

Jeg håper egentlig litt på gutt siden vi har ei jente fra før av men begge deler er like velkomment her i gården[:)]

Jeg tror det er en gutt[:D]
Har 2 gutter fra før av og ønsker meg en gutt til[:)]
Men jeg blir selvfølgelig kjempeglad for ei jente og[:)]

Hvorfor vil du ha tre gutter da? :P Skjønner at begge sikkert er velkomne altså, men hører sjeldnere at folk vil ha en 3. av samme kjønn :)

ORIGINAL: sjøhest

Hvorfor vil du ha tre gutter da? :P Skjønner at begge sikkert er velkomne altså, men hører sjeldnere at folk vil ha en 3. av samme kjønn :)

Skjønner det godt jeg [:)] Har en gutt fra før, og syns det hadde vært kjempestas med en til! Tenker samme kjønn kanskje blir mer venner, leker bedre sammen, kan arve klær og leker osv...? Og så vet man kanskje mer hva man går til?
Men er muligens helt på viddene her.... [8D]

quote:

ORIGINAL: Gir ikke opp!!

Jeg har en følelse på tvilling jenter, har stikkninger på begge sider, de to andre gangene har det bare vært på en side.

Har så lyst på tvillinger, er tvilling selv så gode sjanser

SA Des 09
SA Mars 10

Er det et symptom på tvillinger?? For jeg har det sånn, ikke på begge sider samtidig da... Og av og til midt i, ned mot underlivet, flytter litt på seg... Husker ikke helt hvordan det var sist....

Hei, nei tror ikke det er ett symptom på tvillinger, bare jeg som håper på tvillinger, og det virker anderledes nå enn de to andre gangene, skal til tidlig ultralyd 18.mai håper og se noe da [:)]

Har en liten følelse på at det er jente den gangen her også[:)]
Men om jeg skal se på tegnene under denne graviditeten så tror jeg gutt.. Er sååå usikker egentlig..[8D]

ORIGINAL: lillefoxen

av en eller annen merkelig grunn tror jeg gutt. men vil ha jente... hehe... selv om gutten å er velkommen... men har jentenavn klart :-P haha...

ORIGINAL: mariak

ORIGINAL: sjøhest

Skjønner det godt jeg [:)] Har en gutt fra før, og syns det hadde vært kjempestas med en til! Tenker samme kjønn kanskje blir mer venner, leker bedre sammen, kan arve klær og leker osv...? Og så vet man kanskje mer hva man går til?
Men er muligens helt på viddene her.... [8D]

Jeg har det så greit med guttene mine at det hadde bare vært supert å få en til[:)]
Ja, da vet man hva man går til og erfaring har jeg nok av.
Og de guttene jeg har nå leker så fint sammen at det hadde vært en lek hvis de fikk en bror til. Jenter og gutter leker gjerne forskjellige leker, ser det på barnehagen og. Selv om det finnes bestevenner mellom gutter og jenter og, så er sjansen større for at 2 av det samme kjønn går bedre sammen enn motsatt kjønn.
Jeg hadde og elsket å få ei jente[:)] Men jeg er så redd at forskjelllen blirså stor at de ikke blir fult så gode venner. Altså man vet jo aldri,men....
Og tanken er så uvant for meg at jeg faktisk blir litt skremt, og det er ikke mye som skremmer meg altså[8D]
Og det er flere på generelt som har 1-2 av et kjønn og ønsker seg det samme igjen[;)]

Hmmm... Har liksom ikke helt følelsen av at det er noe i magen i det hele tatt ennå, så vanskelig å "kjenne etter" [8D] Men det er jo en tippetråd så...

Jente, kanskje?
Ja, jente [:D]

Kan vi ikke oppdatere innleggen med hva det kinesiskefødselskartet sier, og hva det blir når vi vet hva det blir. Spennede å se om det stemmer[:)]

Hmm...tipper GUTT! [:)] Ser at i følge det kinesiske fødselskartet skal det også bli en gutt....

..men uansett er jo det viktigste en frisk og velskapt bebbis [:D]

Jeg tror JENTE

sist jeg var gravid, sjekket jeg det kinesiske kartet på hva man skulle få.... og da sto det jente.... Men jeg fikk gutt. Kikket nå på samme kart, og det står gutt... Så da tipper jeg JENTE!!

ORIGINAL: *Carine*

sist jeg var gravid, sjekket jeg det kinesiske kartet på hva man skulle få.... og da sto det jente.... Men jeg fikk gutt. Kikket nå på samme kart, og det står gutt... Så da tipper jeg JENTE!!

For meg viste det jente forrige gang, fikk gutt. Viser jente denne gangen også, så da blir det vel en gutt til? [:D]

Jeg tipper jente [:D]

Jeg har en gutt fra før av og da drømte jeg at det var en gutt og det stemte[:D]

Denne gangen har jeg ikke hatt drømmen enda, så vet ikke hva jeg tror...håper på en liten jente da, har navnet klart og alt[;)] Men hadde vært koselig med en liten gutt til da[:D]

Med første man sa det kinesiske fødselskartet gutt men vi fikk jente, nå sier det også gutt blir spennede å se om det stemmer eller ikke denne gangen.
Håper egentlig på gutt denne gangen, siden vi har jente fra før, men det viktigste er at barnet er velskapt og frisk. Det blir tatt like godt i mot og elsket like høyt uansett om det er jente eller gutt.[:)]

Back
Topp