sengepolka
Elsker forumet
Tror det er JENTE..... [8|][8|][8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sjøhest
Hvorfor vil du ha tre gutter da? :P Skjønner at begge sikkert er velkomne altså, men hører sjeldnere at folk vil ha en 3. av samme kjønn :)
quote:
ORIGINAL: Gir ikke opp!!
Jeg har en følelse på tvilling jenter, har stikkninger på begge sider, de to andre gangene har det bare vært på en side.
Har så lyst på tvillinger, er tvilling selv så gode sjanser
SA Des 09
SA Mars 10
Er det et symptom på tvillinger?? For jeg har det sånn, ikke på begge sider samtidig da... Og av og til midt i, ned mot underlivet, flytter litt på seg... Husker ikke helt hvordan det var sist....
ORIGINAL: mariak
ORIGINAL: sjøhest
Hvorfor vil du ha tre gutter da? :P Skjønner at begge sikkert er velkomne altså, men hører sjeldnere at folk vil ha en 3. av samme kjønn :)
Skjønner det godt jeg [:)] Har en gutt fra før, og syns det hadde vært kjempestas med en til! Tenker samme kjønn kanskje blir mer venner, leker bedre sammen, kan arve klær og leker osv...? Og så vet man kanskje mer hva man går til?
Men er muligens helt på viddene her.... [8D]
ORIGINAL: *Carine*
sist jeg var gravid, sjekket jeg det kinesiske kartet på hva man skulle få.... og da sto det jente.... Men jeg fikk gutt. Kikket nå på samme kart, og det står gutt... Så da tipper jeg JENTE!!