Tippeliste for kjønn.

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
Jeg har sett at andre har hatt en slik en, så kanskje vi kan ha det også?

              

Hva skjuler seg i magen?
      

Navn:                    Magefølelse               Fødselskart               Ringtest               UL               Fikk

FrøkenFin              Gutt                           Gutt                           Gutt               Gutt/Jente

potetskrell             Jente                         Jente                         ikke tatt                 Gutt

Tittentei13            Jente                          Gutt                           ?

NøttelitenItreet    Jente                         Jente                          Jente                   Gutt

*3 skal bli 4*        Jente                         Gutt                           Jente
 
*Frk.Rødhette*     Gutt                          Jente                          Jente                   Gutt

Tvs89        Gutt                           Gutt       

Gull nr. 3               Jente                         Jente         

AdMa                     Gutt                           Jente

Fru Snupp             Gutt                           Jente

Tobaja                  Jente                          Gutt

*trollemor*           Jente                          Jente                         Gutt

Javelin                   Gutt                           Jente                      

MiniMillie                Jente                         Jente                         Jente

Soul                       Jente                        Jente                          Jente

Hekla85                 Gutt                          Jente                          Jente

*Hera*                   Gutt                          Jente


precious2013         Gutt                          Jente                         Ikke tatt

Masa90                  Gutt                          Jente                          Jente

Susanne_91          Jente                         Gutt                           Jente

Veslefrøkna+Li..
     Vet ikke                    Gutt                           Gutt

glamaria                 Jente                        Jente

Dararamm              Gutt                          Jente                          Jente                     Jente

mammam!a            Jente                        Jente

Womanious            Jente                         Gutt                           ?                            Jente

aniie                       Jente                        Jente                          Jente

Surita                     Gutt                           Jente                         Gutt

Godiva                    Gutt                          Jente                          Jente

lillemma                  Gutt                          Jente 

Vonna                    Jente                         Gutt                           Jente

Nurkis*venter*nr2 Gutt                           Gutt                           Jente

Tobaja                    Jente                         Gutt                           Jente                     Gutt

inLove                    Jente                         Jente                                                        Gutt

Semalilla                 Gutt                          Jente 

*SuPeRMoM*S..      Gutt                          Jente 

Fremtiden               Gutt                           Gutt                           Gutt/Jente

Heidi:)                     Jente                        Jente                          Jente

Kryssedull               Jente                        Jente

Mamma*28             Jente                        Jente                          Jente

Gulla83                   Gutt                           Jente                         Gutt

Vanessa_I              Gutt                           Gutt                                                        Gutt

Nysmurf                  Jente                         Jente

mammamø86          Gutt                           Jente

toste                       Jente                         Jente                                                      Gutt

lisa91                      Gutt                           Jente

GunnHelen89          Jente                         Gutt                                                       Jente

MammatilDani         Jente                         Jente                                                      Jente

miraka                    Jente                         Gutt                           Gutt                       Gutt

Spent24                 Gutt                           Jente                                                       Gutt

Frk. StrikkePinne    Jente 

FlowerDream          Jente                        Jente                          Jente

Mirro                       Jente                         Gutt 

KH#2påvei:)           Gutt                           Gutt

Skriv hva dere tror/fikk, så kan jeg fylle inn! :)
 
potetskrell, tror: jente, fødselskart: jente, ringtest: ikke tatt, (kommer mer senere da ;))
 
Navn:          Magefølelse               Fødselskart               Ringtest               UL               Fikk
Tittentei13     jente                         gutt                         ?                   

 
NøttelitenItreet:
Magefølelse: Jente
Fødselskart: Jente
Ringtest: Jente
 
mage følelse: jente
kinesiks kart: gutt
ringtest: jente

du må ta med hjerte slag oxo.
 
Navn: Tvs89       
Magefølelse:
gutt               
Fødselskart: gutt               
Ringtest: gutt         
UL:              
Fikk:
                             
 
Navn:               Magefølelse               Fødselskart               Ringtest               UL               Fikk

Gull nr. 3              Jente                         Jente                         
 
navn: AdMa
Magefølelse: Gutt
Fødselskart: jente
Ringtest: jente
UL:
Fikk:
 
Navn: Fru Snupp              
Magefølelse: Gutt
Fødselskart: Jente
Ringtest:              
UL:              
Fikk:
 
Navn: Javelin
Magefølelse: gutt
Fødselskart: jente
 
Navn: MiniMillie
Magefølelse: Jente
Fødselskart: Jente
Ringtest: Jente
 


Javelin skrev:
Navn: Javelin
Magefølelse: gutt

hva i alle dager er/hvor finner jeg: ringtest og fødselskart??


http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/


Ringtest:

Du trenger:

* En gullring, en jevnt rund en, slik at den er like tung hele veien rundt
* Et langt hårstrå fra deg selv (til nød en sytråd)

Slik gjør du:

* Tre hårstrået gjennom ringen og samle endene mellom tommel og pekefinger i din høyre hånd!
* Hold din venstre hånd mot låret, bordplaten, armlenet el med håndflaten opp.
* Legg ringen mot håndleddet/underarmen, der blodårene er mest tydelig.
* Løft så ringen 1-1,5 cm over huden og prøv å holde den så stille som mulig.
* Nå vil ringen bevege seg, enten i sirkler eller som en pendel. Så kan den ta en tydelig pause på noen sekund før den beveger seg på nytt.

Her er tolkningen:

Sirkel - Jente
Pendel - Gutt
Tydelig pause - Viser at det hoppes til neste barn, noen tolker lengden på pausen som avstanden mellom barna.
Knapt merkbar pause - Da er det snakk om flerlinger!


Er nok bare myter, men litt artig likevel ;)
 
Takk MiniMillie :)

Æsj, har ingen ring som står til kravene ^^
 
Navn: Soul  Magefølelse: jente Fødselskart: jente Ringtest: jente
 
så jeg tror det blir ei lita prinsesse til, noe som hadde gledet meg enormt! :)
 
Navn: Hekla85              
Magefølelse: Gutt
Fødselskart: Jente
Ringtest: Jente             
UL:              
Fikk:

Siden jeg har sagt nå siden jeg fikk victoria at jeg tror neste blir en gutt, så får jeg vel stå for det....men jeg er egentlig helt 50/50 på hva kjønn jeg tror det kan være....
 


Navn: *Hera*                Magefølelse Gutt              Fødselskart  Jente         Ringtest   -            UL  -             Fikk





 
Back
Topp