Tippeliste for kjønn.

Navn:           Magefølelse               Fødselskart               Ringtest               UL               Fikprecious2013    Gutt                          Jente                    Ikke tatt
 
Navn:              Magefølelse               Fødselskart               Ringtest               UL         Fikk
Masa90             gutt                            jente                      jente
 
Oppdatert igjen!



veslefrøkna+lillefebruarspire skrev:
hehe... hvor i alle dager finner dere magefølelsen?? Den har jeg lett etter, men den er borte vekk;)


Forrige gang hadde jeg ikke noe magefølelse, denne gangen var jeg først sikker på at det var jente, men har nå drømt at det er gutt MANGE netter, så jeg begynner å tro at det er gutt jeg får.

Hvis du ikke har noen magefølelse, skriver du vet ikke eller noe sånt :)
 
Navn:                 
veslefrøkna+lillefebruarspire

Magefølelse:
Vet ikke.

(Har alltid følt at jeg skal få to jenter (har ei fra før), men er usikker nå som jeg er gravid).

Fødsleskart:
Gutt

Ringtest:
Gutt

Vi må ha med hjerteslag også da, er vel noe om hvis det er over 130 slag i minuttet er det jente og hvis det er under er det gutt?
    
 
Jeg tror det er jente, og 5 ulike fødselskart sier det samme. Har ikke tatt ringtest, men skal si sifra hvis jeg gjør det:-) "To be continued"
 
Navn: Dararam            
Magefølelse: Gutt
Fødselskart: Jente
Ringtest:      Jente         
UL:              
Fikk:
 
tror jeg får jente, kinesisk fødselskart sier: jente, ringtest: ikke tatt
 
Magefølelse: jente. Kinesisk fødselskart: jente. Ringtest: jente.
 
Navn:          Magefølelse               Fødselskart               Ringtest               UL               Fikk
Womanious     jente                         gutt                         ?                         ?
 
Navn: aniie
Magefølelse: Jente
Fødselskart: Jente
Ringtest:      Jente
UL:             
Fikk:
 
Navn:  Surita          Magefølelse   Gutt      Fødselskart  Jente        Ringtest Gutt 
 
Navn: godiva Magefølelse: gutt Fødselskart: jente Ringtest: jente Jeg ønsker meg veldig en jente til, og selv om alle kjerringrådene peker mot jente så tror jeg det er gutt. Lillesnuppa mi er også veldig bestemt på at det er lillebror i magen!
 
Navn: lillemma
Magefølelse: Gutt
Fødselskart: Jente
Ringtest:     
UL:             
Fikk:
 
Back
Topp