Tippe kjønn tråd

har 2 gutter fra før av og tror egentlig neste også blir en gutt :P

Jeg håper på jente, fordi vi har så utrolig mye etter jenta vår, og derfor ikke trenger å kjøpe uendelig masse nytt ;) Dessuten så kan jeg si for vår del at gutter såvisst ikke er lettere enn jenter :P Men jeg har en magefølelse på gutt. Nettopp fordi vi ønsker oss en jente, både av økonomiske (til å begynne med) og praktiske grunner, og fordi vi alltid har sett for oss en storebror og to lillesøstere. Så da ville det være utgjort om det ble stikk motsatt :P Men alt er like hjertelig velkommen altså :) Ingen tvil overhode at vi skal vite kjønn på ul hvertfall ;)

Men skal jeg si iforhold til formen og de andre svangerskapene, så er dette VELDIG likt jentas :)

Har litt jente følelse denne gangen å ;-) har litt lyst på en av hver.. men blir også fornøyd med jente :-D

Tror jente.

Vi får jente:) da besteforeldrene til samboer har 7 gutter og 1 jente til oldebarn.. Besteforeldrene hans har sagt det er gutten i familien som får jentene:) samboer har bare søstre (bla; tvillinger) han er enseste gutt:)
Og vi har jentenavnet klart:) og gutt just in case;) Hehe

Jeg har alltid hatt magefølelse på at nr 2 skulle bli ei jente hun også, men nå har jeg jammen meg en god guttefølelse!
Alle som jeg har nevnt det til har trodd jente, men har visst overbevist dem også! ;)
Forrige hadde jeg soleklar jente magefølelse på, men denne, denne forandrer jeg mening på hele tiden! ;)
Kanskje det er to?? Uæææh! :p

Hmmmm... jente ?;) alt er annerledes nå enn med sønnen min. Gjettet gutt med en gang med han. Men ikke så mye følelse på hva det kan være nå :) blir spennende med oul :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

samme her :-)

Jeg tror kanskje at det blir en gutt, men jeg har ingenting å sammenligne det med, så det er ren tipping.

Jeg har ikke peiling! :p

Formen sier jente.. men heller allikevel litt mot gutt. Eller jente?

Aner ikke :p

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Neeh er vel 50/50 det :D hadde vært morro med gutt har alt etter lillemann men vi trur det er ei jente denne gangen men sikkert gutt... Lite jenter på begge sider :p

Jeg har en sterk følelse på at det er en liten gutt i magen.:binkybaby Blir spennende å se :)

Jeg tror det blir gutt, sambo tror det blir tvillinger siden det er tvillinger på begge sider, så da hadde det vert kjekt med en gutt og en jente :) hehe

Back
Topp