Tippe kjønn tråd

Jeg tror jeg får en gutt, er mange som sier at de tror det også :P men er også usikker på om jeg har to inni her, så kansje en gutt og en jente? er skikkelig spent på hva ultralyden sier :D

Hmm, har en følelse på gutt denne gangen, hadde rett at det var jente sist.. så blir spennende å se :)

Gutt??

Har jente fra før og har veldig sterk følelse av at det er ei prinsesse til på vei ;) Mye kvalme denne gangen også!

Magefølelsen min gir meg en følelse på at det er en liten jente på vei.. Flere i familien vår som og tror det. Mannen er mer på gutt.. :)

14.februar.2014

Mannen trot jente. Jeg har ikke hatt noen spesiell følelse rundt dette før jeg i d siste har begynt å betegne gulle for han.. med forrige sa jeg hun. Kanskje d blir gutt denne gangen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lurer på gutt denne gangen, men er absolutt ikkje så sikker som eg var forrige gang. Då var eg overbevist om at det var jente heilt frå starten og til ho kom (visste ikkje kjønn før fødselen) :-)
Mannen meiner at det bare er tull å tippe på det, men når han skulle fortelle til noken at vi skulle ha nr 2 så sa han; vi har EI til på vei.. så eg mobber han med at underbevisstheten hans har bestemt seg for ka vi får :-p

I følge svigers så er det pappa'ene man må se på...mannen sin far fikk jente-gutt-jente-gutt. Her ble det også jente først. Med min far var det gutt-gutt-jente-gutt.. Med mine brødre var det også gutt-gutt-jente.. Så kanskje det er sammenheng i det.. Da blir isåfall dette gutt :) men iflg kinesiske kartet her inne så skal dette også være jente :)

Hvis jeg skal tenke slik hos samboers far så var det gutt - jente - gutt, og sambo har en gutt fra før så da er dette kanskje jente :) men har følelsen av gutt. Har det noen betydning om det ikke er samme mor da?

Venter første skatt, 16.02♡♡

Har ingen magefølelse, så dette er vanskelig. Tipper likevel på jente ;) Så får vi se på oul om ca. 2 uker om dette stemmer.

Tror det blir enda en jente. Har hatt helt like svangerskap, men kan hende jeg blir overrasket. OUL neste uke, så vi får se hva som gjemmer seg i magen :D

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg tipper jente.
Kvalmen denne gangen er så langt slik den var sist svangerskap og da var jeg myyye mer kvalm enn med guttungen. Så da tolker jeg det dithen at forskjell i hormoner gir mer kvalme når man går med jente.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
Jeg hadde rett ;)

Vi får jente:) da besteforeldrene til samboer har 7 gutter og 1 jente til oldebarn.. Besteforeldrene hans har sagt det er gutten i familien som får jentene:) samboer har bare søstre (bla; tvillinger) han er enseste gutt:)
Og vi har jentenavnet klart:) og gutt just in case;) Hehe
Og jente blir det 23.02.13 :)

23.02.2014

Jeg har hatt følelse på gutt lenge, og i natt hadde jeg en drøm - en syk drøm! Drømte at jeg var på oul, det var ingen ultralydapparat, så når vi skulle sjekke hvilket kjønn det var, tok jeg bare babyen ut av magen, så sprang jeg hjem med babyen for å vise sambo at vi skulle få en gutt. Han ble veldig glad, men så kom jeg på at jeg måtte levere babyen tilbake på sykehuset + at jeg hadde glemt papirene mine der, så våknet jeg...kanskje det er en liten gutt inni magen?! :)

Hadde gutte følelse fra jeg fant ut at jeg var gravid, så kun på guttefarger på babyting ol helt frem til natten før oul, da hadde jeg en drøm, drømte rosa,rødt, jente ting så da jeg sto opp den dagen å så meg i speilet tenkte jeg : gleder meg til å se deg i dag lille frøken <3 sprøtt..å jaggu var det ikke en jentebaby i magen :-)

Termin 10 februar <3

Vi tippet at det ble en jente, har i dag fått vite at det er en liten gutt:love7

Back
Topp