Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I følge svigers så er det pappa'ene man må se på...mannen sin far fikk jente-gutt-jente-gutt. Her ble det også jente først. Med min far var det gutt-gutt-jente-gutt.. Med mine brødre var det også gutt-gutt-jente.. Så kanskje det er sammenheng i det.. Da blir isåfall dette guttmen iflg kinesiske kartet her inne så skal dette også være jente
![]()
Jeg hadde rettJeg tipper jente.
Kvalmen denne gangen er så langt slik den var sist svangerskap og da var jeg myyye mer kvalm enn med guttungen. Så da tolker jeg det dithen at forskjell i hormoner gir mer kvalme når man går med jente.
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
Og jente blir det 23.02.13Vi får jenteda besteforeldrene til samboer har 7 gutter og 1 jente til oldebarn.. Besteforeldrene hans har sagt det er gutten i familien som får jentene
samboer har bare søstre (bla; tvillinger) han er enseste gutt
![]()
Og vi har jentenavnet klartog gutt just in case
Hehe
Dette svangerskapet har startet helt annerledes enn det forrige, så jeg tipper gutt!![]()
Hmm, har en følelse på gutt denne gangen, hadde rett at det var jente sist.. så blir spennende å se![]()
Tror jente.