Tippe kjønn tråd

Tror det blir jente. Har en av hver fra før. Var veldig frisk med gutten, mye kvalm med jenta. Derfor tror jeg jente. Formen er den samme som med jenta :p

app! Venter nr 3 :)

Tror kanskje det blir en gutt.. har to jenter fra før og var da ikke kvalm. Nå blir jeg avogtil ganske kvalm.

Økonomisk sett ville det blitt fint med en jente. Men tar imot alt med åpne armer;):D

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Tipper gutt, men ønsker jente (tror jeg) Nei, aner rett og slett ikke. Ingen følelse enda, føler meg ikke gravid en gang!
Har tvilling gutter fra før, så kanskje det hadde vært koselig med jente. Men på den annen side så er jo gutter mye enklere...
Hmmm. vanskelig å tippe... så her er det i såfall kun ønske som er mulig å måles. Og det endres annen hver dag. Tar den klassiske og sier at det er det samme bare de er friske <3

Tipper gutt, men ønsker jente (tror jeg) Nei, aner rett og slett ikke. Ingen følelse enda, føler meg ikke gravid en gang!
Har tvilling gutter fra før, så kanskje det hadde vært koselig med jente. Men på den annen side så er jo gutter mye enklere...
Hmmm. vanskelig å tippe... så her er det i såfall kun ønske som er mulig å måles. Og det endres annen hver dag. Tar den klassiske og sier at det er det samme bare de er friske <3
Vet du at det kun er 1 baby i magen nå?

03.02.14

Vet du at det kun er 1 baby i magen nå?

03.02.14
Vi har kun satt inn et egg, så er temmelig sikker på det :)
Skulle de bli enegget så tror jeg at jeg dør litt før jeg egentlig bare hadde syns det var super gøy ;) (men av erfaring så ønsker jeg bare en, ville tatt for mye tid bort fra guttene med tvillinger igjen :) )

Jeg har tre jenter, så tipper gutt denne gang ;)

Mom2three♡ venter liten spire feb2014

Har ingen magefølelse så tror jeg skal tippe når den kommer:)

Jeg har en følelse at det blir jente på oss :)

--------------------
<3 17. februar <3

Jente

Køarer ikke tippe enda jeg... Tenker at feelingen kommer etterhvert kanskje? Men har en feeling på tvillinger av en eller annen grunn...

Jeg tipper gutt. Selv om det kinesiske fødekartet sier jente, og det gjør min kjære også. <3 spennende å se hvem som har rett :) fornøyd er jeg uansett

Tror det er ei jente-spire :) alltid følt at jeg kom til å få ei jente først!

Har ingen følelse enda. Føler begge deler. mtp at jeg gikk på prevensjon så tenker jeg jente ettersom de skal være sterkere enn gutter, men så føler jeg litt gutt også. Sist var jeg helt sikker på jente før oul, og det var rett.
Om jeg ser på fødselskartet (kinesiske) så sier det jente. Fyller 27 i mars, så da har jeg tatt utgangspunkt i 26år..

Nå har jeg sagt til til svigerforeldrene min og mamma, pappa og søsteren. både mamma og svigermor tror jente så dette blir spennende

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

I følge svigers så er det pappa'ene man må se på...mannen sin far fikk jente-gutt-jente-gutt. Her ble det også jente først. Med min far var det gutt-gutt-jente-gutt.. Med mine brødre var det også gutt-gutt-jente.. Så kanskje det er sammenheng i det.. Da blir isåfall dette gutt :) men iflg kinesiske kartet her inne så skal dette også være jente :)

Jeg tror det blir gutt.
Rett og slett fordi jeg ikke tror jeg kan lage jente ^^ haha

Hadde vært gøy med jente ettersom jeg allerede har en gutt, og slik at jeg får brukt jentenavnet jeg har hatt klart i mange år nå. :)

Jeg håper og tipper på gutt, så det blir jevnt i flokken... Har 3 jenter og 2 gutter fra før...

Kvalme kan jeg ikke sammenligne med, da jeg ikke har vært det med noen...

Men bekkenløsninga, kvisene og trøttheten er i full blomstring... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp