Ting til Mor/baby

Dere som skriver ammeinnlegg, hvilken type brukte dere?
Jeg - og alle mine venninner - endte opp med Avent sine. Om man følger med kommer de brått på tilbud på apoteket :) De var helt supre, lakk aldri fra de samme hvor fulle de ble. Jeg hadde mye melk og trengte mildt sagt innlegg :hilarious: de fra butikken trakk ikke bra nok til seg på meg.
 
Vi hadde ellers god nytte av Inotyol når babyen ble rød i stumpen :)
 
Dere som skriver ammeinnlegg, hvilken type brukte dere?

Avent sine var klart best, men jeg syns det fungerte veldig bra med de fra Natusan også. De er litt billigere. De fra libero syns jeg var forferdelige.

Ellers klarte vi oss ikke uten newbornstolen til tripp trapp stolen, og babynest.

For min egen del var det ammeinnlegg og ammesingletter som gjaldt, hadde alltid singlet under klærne så jeg slapp å blotte meg sånn når jeg ammet så mye. samt en løsere sportsbh jeg sov med hver natt, for å holde innleggene på og ikke lekke. Jeg hadde masse melk!

Stelleveske til vogna med plass til skift, bleier, engangs stellematter (ikke alle offentlige toaletter som er så digge å stelle barn på, greit å kunne kaste stellematter etterpå). Vi har stelleveska til emmaljunga, syns den fungerte bra.

Syns og det var praktisk med stor bil vi kan løfte vogna rett inn i, samt skyvedører som er praktisk når en skal ut og inn av bil med unger. Bare for å ha nevnt det :p

Ellers var det nok mye mer, som også er nevnt over :)
 
En ting jeg virkelig satte pris på var en liten krakk. Sånn i plast fra IKEA som barna bruker for å rekke opp til vasken på badet.
Det var veldig godt å sitte med bena litt opp når jeg skulle amme, så anbefaler det virkelig. Da jeg kom ned på barsel skjønte jeg ikke hvorfor det sto en slik krakk ved hver seng, men så det jo etterhvert og du verden så praktisk.

Lille kom jo litt før vi hadde tenkt så mens jeg var på barsel sendte jeg mannen ut for å ordne alt mulig vi trengte av ting før vi kom hjem, blabt annet en ammekrakk.
 
Back
Topp