Ting du savner..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
..å spise, drikke, gjøre, bruke osv nå som du er gravid? :)

Jeg savner å kunne bruke nesesprayen min! Er så tett pga bihulebetennelse, sliter sånn med å sove :( Må opp flere ganger i løpet av natta for å snyte meg og skylle med saltvann, men det er liksom ikke det samme :rolleyes:

Har så lyst på en medium stekt biff:smiley-angelic006 og savner livet uten kvalmen:angel5

Savner salami og brie.
Syntes det er en smule urettferdig at jeg må lage matpakke til storesøster, skive med salami, også kan jeg ikke spise det selv...

Å ligge på magen. Jeg KAN strengt tatt ligge på magen, men er så oppblåst, og det er så ubehagelig, så jeg finner jo INGEN gode liggestillinger...!

Jeg savner å ha lyst på melkesjokolade :p

Jeg savner spekemat, blodig biff, brie og diverse andre mykoster. Og lakris. Også savner jeg salami, for den salamien som er kokt smaker ikke salami etter min mening :hilarious: ikke prøvd den som ikke-gravid, men som gravid smaker den ikke godt nok.
Men, kan tipse om salami på toast om noen savner det veldig etterhvert. Pass på kjernetemperaturen, så skal det gå bra. Er vel over 70/75 som er minimum. I verste fall kan man hive den kjapt i stekeovn til slutt :p

det har jeg også! Vi har mye viltkjøtt i fryseren så planen var å spise en ytrefilet når kjøkkenet er på plass etter oppussing. Men må bare se forbi rød biff og vin :hilarious::hilarious:

Hahah, er så typisk:hilarious:

Dersom dere fryser salamien i 3 dager, kan den spises som vanlig etterpå :)

En full natts søvn o_O I natt var det femåringen som våknet, men er det ikke det så er det blære som sprenger eller puppene som kjennes ut som de skal eksplodere. :wtf:

• Liker
Reactions: evo
Jeg savner å føle meg fresh og energinivået jeg hadde før jeg ble gravid. Ellers savner jeg vin og brie:)

Jeg savner salami (har ikke funnet den som er kokt). Savner ellers å ha lyst på mat fordi det er godt og ikke som et middel for å unngå den verste kvalmen.

Savner å ikke bli kvalm når jeg lager middag, eller når jeg prøver å finne ut hva vi skal ha til middag..
Er også ganske sjalu på samboerens lunsjsandwich med spekeskinke-og brie.
Savner ikke alkohol, for tanken på både øl og vin gjør meg kvalm om dagen:yuck: Men tenker ganske ofte at det antagelig hadde vært godt med en snus:shy::oops: Selv om jeg har vært uten et år nå!

Back
Topp