Ting du ikke visste om

mange so sa at det var vondt å gå å tisse etter fødselen for man må gjøre det før man får lov å dra på barselavdelingen. jeg syntes det var kjempe deilig å få tisse
 
Kan signere mye her jeg og.

Riene var mye vondere enn jeg kunne forestille meg, jeg ble satt i gang pga overtid, fikk supervonde maserier som i mange timer ikke hadde særlig effekt, og fikk litt panikk fordi jeg så for meg at det skulle bli enda vondere etterhvert, men det ble det heldigvis ikke da :) men 15 timer med "kniver" i magen tar på, puh, vil ikke ha igangsetting igjen!!
 
Visste ikke at det å gå gravid kan få meg til å føle meg så utrolig bra.

At det skulle ta ett år før lykkefølelsen kom etter fødsel.

Og at det er sletts ikke alle som får babyen på fanget etter fødsel..
 
Det var mye jeg ikke visste om fødsel sist, heldigvis ;) Og uheldigvis at jeg er klar over det til neste gang.

Husker at dagen etter jeg hadde fått ham følte jeg meg altså så fresh! Magen var flat igjen og jeg var rett og slett lekker - hahahaha..Helt frem til jeg kom hjem og så bilder, da gråt jeg fordi jeg var så stor og hormonell og usexy ;)
 
Og jeg vet av erfaring nå at det ER best om fødsel starter av seg selv. Vil helst IKKE bli satt i gang denne gang, det var så intenst atte hjelp ;)
 
Det var mye jeg ikke visste om fødsel sist, heldigvis ;) Og uheldigvis at jeg er klar over det til neste gang.

Husker at dagen etter jeg hadde fått ham følte jeg meg altså så fresh! Magen var flat igjen og jeg var rett og slett lekker - hahahaha..Helt frem til jeg kom hjem og så bilder, da gråt jeg fordi jeg var så stor og hormonell og usexy ;)

Haha! De bildene som ble tatt på barsel er bare helt forferdelige! Men guuuud så tynn jeg følte meg! Denne gang SKAL litt freshere store overdeler pakkes med i fødebag'n! :p
 
Haha! De bildene som ble tatt på barsel er bare helt forferdelige! Men guuuud så tynn jeg følte meg! Denne gang SKAL litt freshere store overdeler pakkes med i fødebag'n! :p


WORD! skal pakke med litt mer dekkende tøy, ikke være naiv og tro jeg kommer inn i gamle klær igjen. Kom ikke inn i joggebuksene engang ;)
 
Back
Topp