Time på sykehuset.

Glad sau

Forumet er livet
Marsmellows-15
Har fått time på tirsdag :) spennende!! Da er jeg 5 uker på vei ca (kanskje:p) blir oppfølging ifht diabetes, men lurer på; tror dere de tar IUL? Eller er det for tidlig til å se noe?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet ikke, men det er jo ganske tidlig. De kan sikkert se anlegget til embryoet, men de vil ikke se hjerteaktivitet hvis du er 5+0 uker da.
 
Er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei og regner egentlig ikke med å få se noe hjerte, men tar de ul selv om jeg bare er 5uker? Tror jeg er 4+4 i dag


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er vel under 1mm - så stort er det ikke. Vet ikke hvor mye de ser da:)


♡02.03.2015♡
ok :) spennende blir det nok uansett hva de gjør :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har time på Riksen på onsdag ift oppfølging av diabetes 2. Håper de tar ultralyd:) Er da 6+1
 
Jeg har time på Riksen på onsdag ift oppfølging av diabetes 2. Håper de tar ultralyd:) Er da 6+1
Så spennende :-D hvordan er blodsukkeret ditt så langt i svangerskapet? Jeg har mye tull med det. Stiger noe voldsomt selv om jeg er fastende og får det jammen ikke ned igjen...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så spennende :-D hvordan er blodsukkeret ditt så langt i svangerskapet? Jeg har mye tull med det. Stiger noe voldsomt selv om jeg er fastende og får det jammen ikke ned igjen...


Sent from my iPhone using BV Forum
Blodsukkeret har holdt seg rel. Stabilt. Jeg går på metformin. Det er bare to mnd siden jeg fikk diagnosen, så alt er veldig nytt. Godt å bli fulgt tett opp:)
 
Blodsukkeret har holdt seg rel. Stabilt. Jeg går på metformin. Det er bare to mnd siden jeg fikk diagnosen, så alt er veldig nytt. Godt å bli fulgt tett opp:)
Så bra:) har hatt type 1 i 18 år nå, men føler at jeg starter på nytt nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra:) har hatt type 1 i 18 år nå, men føler at jeg starter på nytt nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Da er du godt kjent med diagnosen, men sikkert mye nytt nå som du er gravid ja:) Hold oss oppdatert etter timen på tirsdag! Jeg fikk beskjed om at jeg skal til jordmor, endokrinolog og gynekolog, så er rimelig sikker på at det blir ultralyd hos sistnevnte! Hjertet begynner å slå i uke 5 ja:)
 
Da er du godt kjent med diagnosen, men sikkert mye nytt nå som du er gravid ja:) Hold oss oppdatert etter timen på tirsdag! Jeg fikk beskjed om at jeg skal til jordmor, endokrinolog og gynekolog, så er rimelig sikker på at det blir ultralyd hos sistnevnte! Hjertet begynner å slå i uke 5 ja:)
Det skal jeg gjøre :) de finner nok ikke noe hjerte enda siden jeg trolig bare er 4+1 eller 4+3 , men spennende blir det uansett :)
Du må gi en lyd fra deg når du har vert på kontroll :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan gikk det på timen i dag?
 
Vell.. Fikk ikke mye ut av det. Håpte på veiledning ang kosthold og insulindosering, men må klare meg selv i hvertfall til 12/8 når jeg skal tilbake. Fikk se en liten prikk på ul. Er litt over 4 1/2 sa han. Litt sjokkert over at de ikke målte langtidsblodsukker en gang. Får ordne meg time hos fastlege for å måle den.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vell.. Fikk ikke mye ut av det. Håpte på veiledning ang kosthold og insulindosering, men må klare meg selv i hvertfall til 12/8 når jeg skal tilbake. Fikk se en liten prikk på ul. Er litt over 4 1/2 sa han. Litt sjokkert over at de ikke målte langtidsblodsukker en gang. Får ordne meg time hos fastlege for å måle den.


Sent from my iPhone using BV Forum
Så rart at de ikke målte langtidsblodsukkeret, og at du ikke får veiledning vedr kost og insulindosering før senere. Trodde det var viktig helt fra starten av.. Godt å se den lille på ultralyd sikkert, selv om det er lite man ser så tidlig. Jeg er spent på timen min i dag nå:)
 
Var veldig kjekt å se at det faktisk var noe der :). Spent på om du får noe mer hjelp enn meg :) du må gi en lyd. Så kan jeg evt klage meg litt til sykehuset om jeg egentlig skulle hatt meg hjelp:) lykke til :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp