Time i dag!

Ble ikke baby på meg denne uka:-( er skikkelig skuffa og lei!!!
Er 37+3 i dag, legen mente at babyen skulle være 38+0 før han fikk komme. Det er fredag! Men på fredag setter de ikke i gang- da er det jo helg!!!
Oppgitt!

Skjønner du ble skuffet hvis du så for deg at du skulle bli satt igang nå. Vet ikke hvorfor du evt skal bli satt igang, men regner med det er en god grunn! :) Du får trøste deg med at det beste for baby er å være der til den er klar :) Det trøster jeg meg med, selvom jeg er drittlei :P haha :)

Skjønner du ble skuffet hvis du så for deg at du skulle bli satt igang nå. Vet ikke hvorfor du evt skal bli satt igang, men regner med det er en god grunn! :) Du får trøste deg med at det beste for baby er å være der til den er klar :) Det trøster jeg meg med, selvom jeg er drittlei :P haha :)

Takk for det! Jeg vet vel det..men hjelper ikke!!!
Skal inn igjen søndag! Da skjer det!

Ble ikke baby på meg denne uka:-( er skikkelig skuffa og lei!!!
Er 37+3 i dag, legen mente at babyen skulle være 38+0 før han fikk komme. Det er fredag! Men på fredag setter de ikke i gang- da er det jo helg!!!
Oppgitt!

Fikk du beskjed om at de ikke setter igang og fredager ? Jeg ble satt igang på en fredag; nettopp for å slippe å gå over helgen. Vet ikke om det kan hatt noe med at jeg var på overtid?

Ja 2 dager igjen.
Men tør ikke håpe for mye kjenner jeg-plutselig blir jeg avvist igjen.
Da går jeg nok i kjelleren!
Siste 2 netter har jeg ikke sovet etter kl 03!
uff, høres ikke noe særlig ut :( krysser fingrene for at det går slik du vil på søndag :happy:

Så spennende! Lykke til:)

Back
Topp