Time hos legen idag..

Minni87

Flørter med forumet
Uff jeg er så nervøs.. idag er jeg 17 dpo, tok ny test idag bare for å se om den hadde blitt stereke, og det hadde den, men ikke så veldig.. sist når jeg var gravis var test streken like sterk som kontroll streken, og da testet jeg 14 dpo.. jeg blir litt stressa av det her, så jeg bestilte time hos legen idag. Plutselig ble jeg redd for at hun sier jeg ikke er gravid:\ Testene jeg har tatt hjemme har alle vært positive, men de har brukt litt tid på å vise det og.. noen som vet hvilke stester de bruker på legekontor..? Skal ta hcg prøve og.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    99,4 KB · Visninger: 57
Synes de testene ser fine ut :)

Kan være at EL var senere enn trodd eller at det festet seg senere :)

De hos legen trenger mye hCG... :confused:

Lykke til hos legen :)

Lykke til:). Krysser fingrer ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville ikke tenkt så mye på graviditetstestene hos legen, for de er like som vi bruker hjemme. Men ville bedt om hcg måling idag og på fredag, da burde du se fort om nivået øker som det skal:)

Oppdatering:)
Jeg tok hcg prøve hos legen, og fikk resultat idag. Jeg var da ca 4+3, og hadde hcg på 178.. legen ringte idag og bekreftet graviditet, men sa at verdiene er lave, noe som kanskje betyr at jeg er tidligere på vei,jeg vet ikke.. Skal ta ny prøve på tirsdag:( Kan noen si hva de hadde 4+3 ca..? Jeg har jo hatt svake tester, men som tydelig har blitt sterkere for hver gang..hva tror dere jenter..?:anyone

Oppdatering:)
Jeg tok hcg prøve hos legen, og fikk resultat idag. Jeg var da ca 4+3, og hadde hcg på 178.. legen ringte idag og bekreftet graviditet, men sa at verdiene er lave, noe som kanskje betyr at jeg er tidligere på vei,jeg vet ikke.. Skal ta ny prøve på tirsdag:( Kan noen si hva de hadde 4+3 ca..? Jeg har jo hatt svake tester, men som tydelig har blitt sterkere for hver gang..hva tror dere jenter..?:anyone

Jeg tror d høres normal ut men 178 i uke 4 Dvs ca 17-18 dpo

ImageUploadedByBV Forum1399654995.901179.jpg

❤️01.01.15❤️

Hmm, da var jeg jo over snittet (17 dpo).. Lei av å bekymre meg, nå skal jeg nyte!:)

Jeg hadde 95 14dpo,så det er ca d samme:) Er 6+0 i dag å alt vell så langt;)

❤️️Termin 5.januar❤️

Herlig:) Jeg har tidlig ultralyd (volvat) om under to uker, håper å se et dunkende hjerte:Heartred

Da fikk jeg ringt og spurt om de siste resultater, og de hadde målt 1400 i hcg.. Dette er da på 23dpo.. Det er jo lavt i forhold til snitt, og legen skulle ringe.. spørs når hun skulle ringe.. Men det er jo fortsatt stigning..o_O

Det høres jo fint ut, så lenge det er stigning er nok alt helt fint :) *krysser fingrene*

Back
Topp