S Soolstråla Betatt av forumet MayDay2021 6 Des 2014 #21 Min lege tok blodprøver når jeg var der i går 9+3. Aldri måtte ta noen blodprøver etter uke 12. Merkelig det er så forskjellig.
Min lege tok blodprøver når jeg var der i går 9+3. Aldri måtte ta noen blodprøver etter uke 12. Merkelig det er så forskjellig.
Julibarn2015 Forelsket i forumet 6 Des 2014 #22 snopesjuk skrev: Min lege tok blodprøver når jeg var der i går 9+3. Aldri måtte ta noen blodprøver etter uke 12. Merkelig det er så forskjellig. Klikk for å utvide … Veldig merkelig! Han sa det var helt nye regler men allikevel. Irriterende å måtte ta seg fri fra jobb også får man ikke gjort det man kom for liksom
snopesjuk skrev: Min lege tok blodprøver når jeg var der i går 9+3. Aldri måtte ta noen blodprøver etter uke 12. Merkelig det er så forskjellig. Klikk for å utvide … Veldig merkelig! Han sa det var helt nye regler men allikevel. Irriterende å måtte ta seg fri fra jobb også får man ikke gjort det man kom for liksom
S Soolstråla Betatt av forumet MayDay2021 6 Des 2014 #23 Aha,kanskje ikke alle legene som har fått det med seg da. Kan skjønne at det ee irriterende :/