Strimmelpinne
Glad i forumet
Har mor og far 3 dager hver eller 3 dager tilsammen når det er tilvenning i Bhg? Kan jeg først ta 3 dager og mannen deretter ta 3 dager, eller funker det ikke sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 dager til sammen. Holder det![]()
Mulig det.Det er jo lite teit å si da, det er ikke alle unger som er klare etter 3 dager tilvenning.![]()
Er det samme bhg som eldste går i?Da tar jeg 3 dager og mannen ingen. Mannen skal uansett ha to uker ferie i forbindelse med Bhg start. Fått skrekken etter førstemann som begynte i Bhg i august og ikke var tilvendt før etter jul.
Lite med 3 dager ...!Da tar jeg 3 dager og mannen ingen. Mannen skal uansett ha to uker ferie i forbindelse med Bhg start. Fått skrekken etter førstemann som begynte i Bhg i august og ikke var tilvendt før etter jul.
Skulle vært slik her og, 3 dager er sykt lite tid for å venne seg til ny plass med nye voksne og barn, og til å bli vant til å ikke være i sentrum.Lite med 3 dager ...!
I Sverige har vi 2 uker på kun noen få timer pr dag. Vi er der med de helt til vi/barna ikke ønsker det mer.
Rart det er så forskjellig. Håper det går fint![]()
Ja. Vi har mye å lære av Svenskene altså. Også bilsikringSkulle vært slik her og, 3 dager er sykt lite tid for å venne seg til ny plass med nye voksne og barn, og til å bli vant til å ikke være i sentrum.
Er det samme bhg som eldste går i?
Her skal vi hvertfall i samme bhg og han har jo vørt med og levert og hentet, så jeg føler han er nesten tilvendt før han begynner![]()