småbarnsmamma
Glad i forumet
hadde dere tilgitt eller ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine5
ORIGINAL: Karmacom
Jepps, hadde tilgitt på flekken, ingen er perfekte.
Tuller du nå?
hehe ja helt enig, om det var antydning til litt fart i trådn eller alvor!!
ORIGINAL: Tixxxy
Jeg har tilgitt utroskap...
Jeg har alltid sagt at jeg aldri skulle tilgi noe slikt for da forsvant respekten, tilliten og mye mer... Men da jeg for 2 år siden oppdaget at min samboen var utro mot meg så fikk pipa en annen lyd... Jeg gikk i fra han etterr ett skikkelig oppgjør med han og hu andre.... Men det som var så ekkelt for meg var at jeg savnet han, elsket han og ville fortsatt være med han... Jeg ville tilgi han men viste ikke om jeg kunne... Han sa at han trodde han var klar til å gjøre det slutt med deg men når det var blitt ett faktim og jeg gikk i fra han så fikk kroppen hans merke at han elsket meg over alt og det var ingenting annet han ville enn å være med meg selv om han visste det kunne bli veldig vanskelig med tanke på tillit og slikt. Vi bestemte oss for å begynne på nytt på date stadiet... og nå 2 år etter så sitter vi her, venter kjærlighetsbarnet vårt og vi stoler på hverandre og har klare linjer om flørting og sjalusi. Vi er faktisk nærmere hverandre nå enn før dette skjedde.. Vi er mye mer åpen med hverandre og vi føler vi har ett sterkt forhold nå.. Vi har overlevd det verste ett forhold kan oppleve...
Uff ... sorry... ble visst langt dette[;)]
ORIGINAL: lillellita
no way!!!!!!!!!!!!
en gang utro, alltid utro!!!
no way!!!!!!!!!!!!
ORIGINAL: fruluna
no way!!!!!!!!!!!!
nei eg skal egentlig ikke holde med en gang utro, alltid.... har ikke erfaring der selv så skal holde munn der[;)]
Nei det er jeg ikke enig i!!
Jeg har vært utro i tidligere forhold, men det kunne aldri falt meg inn nå!! Han jeg er sammen med nå er den rette, og derfor er ikke det aktuelt i det hele tatt!
Så selv om jeg har vært det før, skjer det ikke igjen!