Tilgangsansvarlig og navn på skjult forum

Kan du informere tamara? Jeg aaaaner ikke hvordan jeg får de hjertene i navnet :p

Ja det kan jeg :-) så fint at du ville ta på deg jobben som tilgangsansvarlig :-) :-)

Ja det kan jeg :-) så fint at du ville ta på deg jobben som tilgangsansvarlig :-) :-)
Jeg skal prøve i alle fall :p aldri vært det før, men har jo vært medlem en stund og vet hva som må til :)

Jeg skal prøve i alle fall :p aldri vært det før, men har jo vært medlem en stund og vet hva som må til :)

Du kommer nok til å gjøre en helt super jobb :-)

Nå har jeg skrevet til Tamara, så blir nok ikke lenge til vi får skjult gruppe nå:-)

Du må sende en pm til Tamara og bekrefte at du vil være tilgangsansvarlig, så er alt klart :D:D

• Liker
Reactions: BMC
Dette blir bra. Gir dere beskjed når forumet er laget. Slik at eg kan gi beskje til BMC at jeg vil være med :)

Jeg sjekker pm og kriterier på kvelden etter minis leggetid.

Dette blir bra. Gir dere beskjed når forumet er laget. Slik at eg kan gi beskje til BMC at jeg vil være med :)

Forumet er laget nå :-) Tamara har laget en tråd om det, så du har kanskje alt sett det, men tenkte jeg kunne informere hvis ikke :-) :-)

Minner om at man må ha 50 innlegg på juni16 forumet for å få tilgang. Det er KUN innlegg på juni16 som teller, ikke på andre underforum.

Send gjerne med hvilken dato du står på på terminlista, tungrodd å lete gjennom hele lista etter nicket :p

Har sendt inn første liste med søknad om tilgang nå.

Alle får forresten svar på pm fra meg når jeg har satt dere opp på lista som leveres til moddene. Samler opp og leverer til moddene en gang per dag. Dagens liste ble sendt tidligere i kveld, de som sender pm etter dette kommer med i morgendagens liste :) de som ikke hadde oppfylt kriteriene må sende meg ny pm når kriteriene er nådd.

Hvordan kan jeg se hvor mange innlegg jeg har her da?

Vil gjerne være med på skjult forum, men leste feil og trodde jeg måtte ha 5000 poster! Haha.

Minner om at man må ha 50 innlegg på juni16 forumet for å få tilgang. Det er KUN innlegg på juni16 som teller, ikke på andre underforum.

Send gjerne med hvilken dato du står på på terminlista, tungrodd å lete gjennom hele lista etter nicket :p

Så innlegg på dagbøkene under juni16 gjelder altså ikke? De gjaldt på skjult forum prøver/før svangerskap. :-)

Så innlegg på dagbøkene under juni16 gjelder altså ikke? De gjaldt på skjult forum prøver/før svangerskap. :-)
Joda, det skal vel gjelde så lenge dagboka ligger under juni 16. Litt mer tungvindt for meg å få sjekket innleggene da, si gjerne i fra om dere har dagbøker flere plasser i så fall.

Da får jeg bare holde ut i to uker til før jeg får bli med. Den som venter på noe godt.. .;)

Joda, det skal vel gjelde så lenge dagboka ligger under juni 16. Litt mer tungvindt for meg å få sjekket innleggene da, si gjerne i fra om dere har dagbøker flere plasser i så fall.
ja. Dagboken min under juni16 heter "Veien videre til et nytt mirakel<3", og den på Før svangerskap forumet het: "Veien til et nytt mirakel<3". Litt likt, men visste ikke helt hvordan jeg skulle flytte den, pluss at jeg ville ha mulighet til å kommunisere med mine venner inne på "prøver/før svangerskap" forumet. :-)

• Liker
Reactions: BMC

Hvor finner jeg denne terminlisten som det er snakk om her?

Back
Topp