Kan du informere tamara? Jeg aaaaner ikke hvordan jeg får de hjertene i navnet![]()
Ja det kan jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du informere tamara? Jeg aaaaner ikke hvordan jeg får de hjertene i navnet![]()
Jeg skal prøve i alle fallJa det kan jegså fint at du ville ta på deg jobben som tilgangsansvarlig
![]()
❤
Jeg skal prøve i alle fallaldri vært det før, men har jo vært medlem en stund og vet hva som må til
![]()
Jeg skal prøve i alle fallaldri vært det før, men har jo vært medlem en stund og vet hva som må til
![]()
Dette blir bra. Gir dere beskjed når forumet er laget. Slik at eg kan gi beskje til BMC at jeg vil være med![]()
Du må gå inn på profilen din og telle antall innleggHvordan kan jeg se hvor mange innlegg jeg har her da?
Okei får prøve daDu må gå inn på profilen din og telle antall innlegg![]()
Haha, det var litt vel drøytVil gjerne være med på skjult forum, men leste feil og trodde jeg måtte ha 5000 poster! Haha.
Så innlegg på dagbøkene under juni16 gjelder altså ikke? De gjaldt på skjult forum prøver/før svangerskap.Minner om at man må ha 50 innlegg på juni16 forumet for å få tilgang. Det er KUN innlegg på juni16 som teller, ikke på andre underforum.
Send gjerne med hvilken dato du står på på terminlista, tungrodd å lete gjennom hele lista etter nicket
Har sendt inn første liste med søknad om tilgang nå.
Joda, det skal vel gjelde så lenge dagboka ligger under juni 16. Litt mer tungvindt for meg å få sjekket innleggene da, si gjerne i fra om dere har dagbøker flere plasser i så fall.Så innlegg på dagbøkene under juni16 gjelder altså ikke? De gjaldt på skjult forum prøver/før svangerskap.![]()
ja. Dagboken min under juni16 heter "Veien videre til et nytt mirakel<3", og den på Før svangerskap forumet het: "Veien til et nytt mirakel<3". Litt likt, men visste ikke helt hvordan jeg skulle flytte den, pluss at jeg ville ha mulighet til å kommunisere med mine venner inne på "prøver/før svangerskap" forumet.Joda, det skal vel gjelde så lenge dagboka ligger under juni 16. Litt mer tungvindt for meg å få sjekket innleggene da, si gjerne i fra om dere har dagbøker flere plasser i så fall.
Hvor finner jeg denne terminlisten som det er snakk om her?Minner om at man må ha 50 innlegg på juni16 forumet for å få tilgang. Det er KUN innlegg på juni16 som teller, ikke på andre underforum.
Send gjerne med hvilken dato du står på på terminlista, tungrodd å lete gjennom hele lista etter nicket
Har sendt inn første liste med søknad om tilgang nå.