Jeg synes novemberkravene var greie, men ville ha føyd til noe om at man må presentere seg. Altså synes jeg at det viktigste er at man gjør en innsats for å bli med, at man presenterer seg for å bli kjent med folk, og da vet jo alle hvem som er der. Og så kan det skje ting underveis som gjør at man er lite aktiv. Feks at man får problemer med svangerskapet, i familien, med jobb eller noe helt annet. Eller at man er uten nett. Erfaringen min fra novemberforumet var at alle var snille med hverandre der inne selv om ikke det var krav om å produsere tekst. Og man fikk saklige eller gøye diskusjoner uten nonsense. Noen skriver kanskje bare hvis det skjer noe spesielt som de trenger å dele. Feks var skjult forum ekstremt viktig for meg da jeg hadde en spontanabort og satt på legevakten. Jeg ville aldri ha spurt om alt jeg lurte på da på åpent forum.
Enig med Mamma_C om at det er det samme å svare på lekene ti ganger som å ikke skrive noe.
Enig med Mamma_C om at det er det samme å svare på lekene ti ganger som å ikke skrive noe.
Disse likte jeg [emoji4] Hvis man svarer på alle lekene så skriver man jo kun for å skrive. Da blir jo som flere sa poenget med skjult er borte, for da kan man jo lese så mye man vil om andre og kun svare på lekene 10 ganger i mnd. Samme greia egentlig [emoji14]
Samma her. Ikke fordi jeg er periodevis aktiv, men fordi jeg er periodevis uten nett [emoji848]