Tilgangsansvarlig og krav

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Når vi kommer så langt at vi kan få skjult gruppe, er det slik at vi trenger noen som er tilgangsansvarlig(e), samt at vi må sette ned hvilke krav/regler som skal gjelde for å få bli med i den skjulte gruppa.

Ser at andre grupper har alt fra 1-2 tilgangsansvarlige. Vet ikke hva folk her tenker, men forestår at vi kanskje kan ha to, så slipper en å stå alene med oppgaven?

Om ingen har noe i mot det, så melder jeg meg gjerne som tilgangsansvarlig?

Og er det noen som har forslag til krav/regler for medlemsskap i gruppa?
Vet at det er veldig vanlig med følgende:
- Man må stå på terminlista
- Ha laget eget Nick
- Skrevet X-antall innlegg på termingruppa
- Skrive X-antall innlegg inne på *skjult* i måneden for å få beholde tilgangen.

Men vår gruppe, våre regler.

Noen som har noen innspill? :)
 
Når vi kommer så langt at vi kan få skjult gruppe, er det slik at vi trenger noen som er tilgangsansvarlig(e), samt at vi må sette ned hvilke krav/regler som skal gjelde for å få bli med i den skjulte gruppa.

Ser at andre grupper har alt fra 1-2 tilgangsansvarlige. Vet ikke hva folk her tenker, men forestår at vi kanskje kan ha to, så slipper en å stå alene med oppgaven?

Om ingen har noe i mot det, så melder jeg meg gjerne som tilgangsansvarlig?

Og er det noen som har forslag til krav/regler for medlemsskap i gruppa?
Vet at det er veldig vanlig med følgende:
- Man må stå på terminlista
- Ha laget eget Nick
- Skrevet X-antall innlegg på termingruppa
- Skrive X-antall innlegg inne på *skjult* i måneden for å få beholde tilgangen.

Men vår gruppe, våre regler.

Noen som har noen innspill? :)
Jeg kan være reserven din om du vil :)

Syns de kravene du har listet opp er greie jeg

Så flott at dere melder dere!:happy: Nå har vi plutselig to med en gang :)

Jeg syntes også det er helt fine krav/regler du lister opp der Belka87 :happy:
 
Jeg personlig syns det er litt tullete å måtte opprettholde posting av innlegg for å beholde skjult tilgangen for jeg er kanskje ikke like aktiv alltid og da er det kjipt å gå gjennom den prosessen om det skjer ofte :(
 
Syntes det er greie krav. Men kanskje ikke ha så høyt antall innlegg man må skrive i mnd. Hvis vi skal ha det sånn at man må skrive for å beholde tilgangen. Av erfaring vil interessen dabbe av etterhvert som man har født og baby vokser til [emoji4]
 
Jeg personlig syns det er litt tullete å måtte opprettholde posting av innlegg for å beholde skjult tilgangen for jeg er kanskje ikke like aktiv alltid og da er det kjipt å gå gjennom den prosessen om det skjer ofte :(

Syntes det er greie krav. Men kanskje ikke ha så høyt antall innlegg man må skrive i mnd. Hvis vi skal ha det sånn at man må skrive for å beholde tilgangen. Av erfaring vil interessen dabbe av etterhvert som man har født og baby vokser til [emoji4]

Skjønner at det kan føles dumt å ha krav om opprettholde posting av innlegg for å beholde tilgang, samtidig som jeg tenker at det kanskje vil være en del som, da oppfyller krav for å bli med i gruppa, men som til slutt kanskje bare ender opp med å sniklese på andre uten selv å være aktiv? Tenker at hensikten med skjult da blir litt borte?

Man trenger jo ikke ha så høyt krav?
Hva med om man f.eks sier 10 innlegg per måned? Ville det vært overkommelig?
 
Last edited:
Skjønner at det kan føles dumt å ha krav om opprettholde posting av innlegg for å beholde tilgang, samtidig som jeg tenker at det kanskje vil være en del som, da oppfyller krav for å bli med i gruppa, men som til slutt kanskje bare ender opp med å snilleste på andre uten selv å være aktiv? Tenker at hensikten med skjult da blir litt borte?

Man trenger jo ikke ha så høyt krav?
Hva med om man f.eks sier 10 innlegg per måned? Ville det vært overkommelig?
Ja sant nok... er jo ganske greit å ha 10 innlegg :)
 
Skjønner at det kan føles dumt å ha krav om opprettholde posting av innlegg for å beholde tilgang, samtidig som jeg tenker at det kanskje vil være en del som, da oppfyller krav for å bli med i gruppa, men som til slutt kanskje bare ender opp med å sniklese på andre uten selv å være aktiv? Tenker at hensikten med skjult da blir litt borte?

Man trenger jo ikke ha så høyt krav?
Hva med om man f.eks sier 10 innlegg per måned? Ville det vært overkommelig?

Ja, det skal jo føles «trygt» inne på skjult tenker jeg! Så da er det greit å ha noen krav! Slik at man unngår de som sniker! Om det er en mnd som er helt krise, at man ikke får tid til 10-15 innlegg, så er det jo selvsagt lov å gi beskjed om det, så kan vi se gjennom fingrene på det 1 gang? :)
 
Skjønner at det kan føles dumt å ha krav om opprettholde posting av innlegg for å beholde tilgang, samtidig som jeg tenker at det kanskje vil være en del som, da oppfyller krav for å bli med i gruppa, men som til slutt kanskje bare ender opp med å sniklese på andre uten selv å være aktiv? Tenker at hensikten med skjult da blir litt borte?

Man trenger jo ikke ha så høyt krav?
Hva med om man f.eks sier 10 innlegg per måned? Ville det vært overkommelig?
10 er i orden for meg ihvertfall [emoji4] For jeg syntes det er viktig at man ikke skriver bare for å opprettholde tilgangen. Er ikke alltid man har noe å svare på alt. Men ja, ti høres bra ut [emoji1360]
 
Og kanskje et varsel på melding til den det gjelder før hu blir kasta ut?

Ti innlegg kan være mye for noen, husk det. Selv skriver jeg bare hvis det er noe som engasjerer meg, eller der jeg føler jeg kan bidra. Hopper over det jeg ikke er interessert i (huff, det høres fælt ut, jeg mener bare at vi har forskjellige liv og forskjellige interesser), uten å snike. :)
 
Hva med å ha som krav at man må presentere seg inne på skjult-gruppa? Ikke nødvendigvis med navn, men mer personlig enn ute på åpent forum? Da kan man kanskje stole litt mer på hverandre?
 
Og kanskje et varsel på melding til den det gjelder før hu blir kasta ut?

Ti innlegg kan være mye for noen, husk det. Selv skriver jeg bare hvis det er noe som engasjerer meg, eller der jeg føler jeg kan bidra. Hopper over det jeg ikke er interessert i (huff, det høres fælt ut, jeg mener bare at vi har forskjellige liv og forskjellige interesser), uten å snike. :)
Jeg skjønner godt hva du mener med at du bare svarer på det du engasjerer deg for, ikke noe gale i det :) jeg tror uansett at man bør ha minst 10 innlegg. Om man er interessert i å beholde tilgangen, så klarer man det sikkert :) det kan jo gå fort, svarte på alle lekene vi har isted, og vipps så var det 10 innlegg! Brukte 3 min
 
Jeg skjønner godt hva du mener med at du bare svarer på det du engasjerer deg for, ikke noe gale i det :) jeg tror uansett at man bør ha minst 10 innlegg. Om man er interessert i å beholde tilgangen, så klarer man det sikkert :) det kan jo gå fort, svarte på alle lekene vi har isted, og vipps så var det 10 innlegg! Brukte 3 min
Jeg skal ikke si at man ikke skal ha det kravet, men for meg personlig sitter det langt inne å skrive bare for å skrive
 
Jeg skal ikke si at man ikke skal ha det kravet, men for meg personlig sitter det langt inne å skrive bare for å skrive
Jeg ser den :) håper uansett at du vil være med inne på skjult, det er jo mulig å endre kravene etterhvert også :) Så ser vi hva som funker osv?
 
Fra november 18:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
 
Fra november 18:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Disse likte jeg [emoji4] Hvis man svarer på alle lekene så skriver man jo kun for å skrive. Da blir jo som flere sa poenget med skjult er borte, for da kan man jo lese så mye man vil om andre og kun svare på lekene 10 ganger i mnd. Samme greia egentlig [emoji14]
 
Samma her. Ikke fordi jeg er periodevis aktiv, men fordi jeg er periodevis uten nett [emoji848]
Jeg personlig syns det er litt tullete å måtte opprettholde posting av innlegg for å beholde skjult tilgangen for jeg er kanskje ikke like aktiv alltid og da er det kjipt å gå gjennom den prosessen om det skjer ofte :(
 
Back
Topp