Tilgang til *Skjult gruppe*

oppdatert :) disse venter nå på godkjenning :)
Ida Margrethe
Jedijadi
 
Så bra
Tusen takk :)
Kommer det opp som eget forum når man får godkjent eller ? Hvordan vet man at man er inne :p

Det lurer jeg også på :) Har ennå ikke fått tilgang/funnet forumet.. Kanskje app'en som tuster? :)
 
Er det lenge siden du fikk godkjent da ? Skulle jo tro det dukka opp som et eget forum ellernoe? Gleder meg til å få tilgang :)

Ble lagt til lista for 9 dager siden, såvidt jeg forstod. Mystisk. Ja, vil mene det kommer som et eget forum eller oppe sammen med bilder og dagbøker? Samme her :)
 
Det lurer jeg også på :) Har ennå ikke fått tilgang/funnet forumet.. Kanskje app'en som tuster? :)

Avinstaller og installer appen på ny. Det gjorde jeg og da kom den opp i appen :)
 
Send meg privat meldinger jenter.. Mye lettere for meg å holde styr på hvem som ønsker tilgang :p
 
Viktig info:

Ikke skriv her i tråden, andre steder på forumet eller på veggen til Mirell å spørr om dere kan få tilgang. Send PM. Forespørsler andre steder vil IKKE bli besvart!!!

Når dere er godkjente (dette kan ta noen dager) vil dere få en banner under profilbildet (synlig fra nettleser, ikke app)

Ikke mas på henne, vær så snill!
 
Back
Topp