Hva skrev dere til de da?Det ordnet seg her, vi fikk gavekort på mellomlegget![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skrev dere til de da?Det ordnet seg her, vi fikk gavekort på mellomlegget![]()
Mannen sendte inn dette, med litt hjelp fra chatgpt. Hehe.Hva skrev dere til de da?
Mye å spare derHvilke størrelser bør jeg kjøpe hvis jeg ønsker at gutten skal ha noe til den første tiden mot sommer, og fra høsten av?Opptil 50% på ull fra Reflex hos barnas hus nåMye å spare der
Jeg kjøpte strl 74 og 80, som da skal passe til neste høst/vinter. Kjøpte også ett sett i 68. Har hørt at reflex sine klær kan være litt små i strl. Syns denne tabellen er fin å gå etter. Jeg er førstegangs og så og si blank, men har spurt noen venninner med flere barn om råd.Hvilke størrelser bør jeg kjøpe hvis jeg ønsker at gutten skal ha noe til den første tiden mot sommer, og fra høsten av?
Det er vanskelig å vite på forhånd. Jeg har ei født i januar og ei i april fra før og de har kunnet bruke samme størrelse i feks juni/juli/august selvom nr.2 er født 2.5 mnd senere på året. 74 passer sannsynligvis rundt jul, men får du en liten baby så kan jo det også være greit å ha en god del i 68. 56/62 passer sannsynligvis inn mot sommeren. Hvor høye er dere da? Vi er ikke så veldig høye og jeg ser på barna til vennene mine og mine egne at det ofte henger sammen med foreldrenes høyde.Hvilke størrelser bør jeg kjøpe hvis jeg ønsker at gutten skal ha noe til den første tiden mot sommer, og fra høsten av?
74 blir nok bra.Hvilke størrelser bør jeg kjøpe hvis jeg ønsker at gutten skal ha noe til den første tiden mot sommer, og fra høsten av?
Oki! SkjønnerDet er vanskelig å vite på forhånd. Jeg har ei født i januar og ei i april fra før og de har kunnet bruke samme størrelse i feks juni/juli/august selvom nr.2 er født 2.5 mnd senere på året. 74 passer sannsynligvis rundt jul, men får du en liten baby så kan jo det også være greit å ha en god del i 68. 56/62 passer sannsynligvis inn mot sommeren. Hvor høye er dere da? Vi er ikke så veldig høye og jeg ser på barna til vennene mine og mine egne at det ofte henger sammen med foreldrenes høyde.
Vi er 170 og 185. Det er kanskje ganske gjennomsnittlig? Usikker jeg. Vanskelig å vite størrelser ja, men orker ikke bruke penger på ull som passer midt på sommeren
Er dog ikke så veldig redd for at klær ikke skal bli brukt, da dette er vår første. Og første i barn i søskenflokken på 4, på begge sider. Så det kommer nok flere barn etter hvert 
Jaa, ikke sant! Varierer nok også veldig. Både babyene og fra merke til merke..74 blir nok bra.
Sist gang hoppet vi over str 68, gikk fra 62 til 74. Aldri helt skjønt hvorfor det skal gå på 6 og 6, 50/60/70 osv hadde nok funket helt greit det også..noen ullklær (Joha og Janus tror jeg?) bruker hver 10'er istedenfor.
Som regel ingen krise om det er litt for stort heller, så lenge man ikke drukner i det..
Man vet aldri da, noen barn er veldig små av seg. Min førstefødte var en måned prematur, da. Svømte i 50, måtte helst starte med 44 (selv om hun var 47-48cm og nesten 2,8 kg - ikke så veldig liten mao). Men hun brukte størrelsene godt, i alle fall. Havnet litt sånn på etterskudd med alle størrelser.

Ja, det høres på snittet ut. Vi er 165 og 170 og våre barn har alltid kunne bruke størrelsene lenger enn alderen tilsier. Hvis det er første så ville jeg kanskje sett an innkjøpene i størrelser over 50/56. Vi fikk enorme mengder klær i størrelse 62/68/74 i gave til eldste. Hvis dere skal få flere på sikt så er det ikke så farlig om dere bommer på str om klærne er kjønnsnøytrale. Men litt ull i str.56 er sikkert greit å kjøpe inn på forhånd. Det babyen trenger av klær neste vinter er også helt topp å ønske i julegaveOki! SkjønnerVi er 170 og 185. Det er kanskje ganske gjennomsnittlig? Usikker jeg. Vanskelig å vite størrelser ja, men orker ikke bruke penger på ull som passer midt på sommeren
Er dog ikke så veldig redd for at klær ikke skal bli brukt, da dette er vår første. Og første i barn i søskenflokken på 4, på begge sider. Så det kommer nok flere barn etter hvert
![]()
Gjør nok det..men tror 74 blir bra, da tenker jeg det passer enten tidlig høst, eller utover vinteren. Ganske sikker på du ikke bommer og får sommerplagg da, liksom.Jaa, ikke sant! Varierer nok også veldig. Både babyene og fra merke til merke..![]()