hehe, det tror jeg ikke jeg gidderKanskje man kan tipse firma? De er helt sikkert interessert i å tjene mer på ekstrautstyr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, det tror jeg ikke jeg gidderKanskje man kan tipse firma? De er helt sikkert interessert i å tjene mer på ekstrautstyr![]()
Men det kommer vel tilbud flere ganger før baby blir født. La til alt jeg føler jeg trenger i handlekurven og totalen kom på 1250,-Nå er det 40% på baby og barn hos vitus apotek! Kjenner jeg vil bare kjøpe inn alt av salver, kremer o.l nå når det er tilbudMen det kommer vel tilbud flere ganger før baby blir født. La til alt jeg føler jeg trenger i handlekurven og totalen kom på 1250,-
![]()

1 590 kr med 40 % rabatt?Vis vedlegget 474722
![]()
Positiv Fødsel | Fødselsforberedende Kurs for Trygg og Positiv Fødsel
Maksimer sjansene dine for en Positiv Fødsel med god forberedelse. Lær teknikker for mental styrke, pust og avslapning som gir deg en trygg, positiv fødselsopplevelse. Bli med i dag!pf.positivfodsel.no
Ja, vet det er over 2500 normalt. Men 40% kommer relativt ofte der, så jeg slo til selv på samme rabatt (.. i 2021)1 590 kr med 40 % rabatt?Koster det virkelig 2 650 kr opprinnelig?
Ser du skriver andre steder at en kan ta det opp igjen hvis en har kjøpt før. Hvordan går en frem for å få fornyet tilgangen?40% på positiv fødsel nå i romjula igjenFor de som vurderte det, men har avventet litt.
Sender dem en mailSer du skriver andre steder at en kan ta det opp igjen hvis en har kjøpt før. Hvordan går en frem for å få fornyet tilgangen?
Jeg har god erfaring med Tom og TrineSer barnas hus har 40% på ull fra reflex ved kjøp av 2 eller flere plagg. Sparkjøp har 50% på noe av ull fra Tom og Trine. Aldri prøvd sistnevnte, men tenkte jeg skulle sjekke det ut. Vanskelig å kjøpe så dyre plagg når man er usikker på hvilken størrelse man burde gå for syns jeg