Tilbudstråden!

Nå er det 40% på baby og barn hos vitus apotek! Kjenner jeg vil bare kjøpe inn alt av salver, kremer o.l nå når det er tilbud :angel8 Men det kommer vel tilbud flere ganger før baby blir født. La til alt jeg føler jeg trenger i handlekurven og totalen kom på 1250,-:oops:

Nå er det 40% på baby og barn hos vitus apotek! Kjenner jeg vil bare kjøpe inn alt av salver, kremer o.l nå når det er tilbud :angel8 Men det kommer vel tilbud flere ganger før baby blir født. La til alt jeg føler jeg trenger i handlekurven og totalen kom på 1250,-:oops:

ikke sikkert du egentlig har bruk for alt heller :bag:
Jeg bruker ringblomstsalve til det meste på barn og baby - også synes jeg grobladsalve er fantastisk på veldig sår hud.

Hvis noen tar lifeline gravid tilskudd så er det 50% på apotek1 nå.
40% på alt på cubus
Og på jollyroom koster maxi cosi bilstol inkl base 2400,-, den slo jeg til på da jeg må ha nytt, og ønsket stol med base.

1 590 kr med 40 % rabatt?o_O Koster det virkelig 2 650 kr opprinnelig?
Ja, vet det er over 2500 normalt. Men 40% kommer relativt ofte der, så jeg slo til selv på samme rabatt (.. i 2021)

Det er dyrt, men er verdt det - synes jeg selv. Og selv om du har tilgang i kun 1 år, så er de veldig grei og fornyer tilgangen når du venter nytt barn, bare man sender dem mail ❤️ Gruppen på FB har man tilgang til permanent etterpå.

Ser barnas hus har 40% på ull fra reflex ved kjøp av 2 eller flere plagg. Sparkjøp har 50% på noe av ull fra Tom og Trine. Aldri prøvd sistnevnte, men tenkte jeg skulle sjekke det ut. Vanskelig å kjøpe så dyre plagg når man er usikker på hvilken størrelse man burde gå for syns jeg

40% på positiv fødsel nå i romjula igjen:) For de som vurderte det, men har avventet litt.

40% på positiv fødsel nå i romjula igjen:) For de som vurderte det, men har avventet litt.
Ser du skriver andre steder at en kan ta det opp igjen hvis en har kjøpt før. Hvordan går en frem for å få fornyet tilgangen?

Ser du skriver andre steder at en kan ta det opp igjen hvis en har kjøpt før. Hvordan går en frem for å få fornyet tilgangen?
Sender dem en mail :) Pleier være null problem, jeg har gjort det med både -23 babyen og -26 babyen:)

15% på nesten hele IKEA fra 7-10 januar for family medlemmer!
Jeg skal hvertfall dit å handle inn det siste vi trenger der ifra :smiley-bounce016

Back
Topp