Tilbudstråden

Vitus apotek har 40% på veldig mange produkter for medlemmer nå ut i morgen. Jeg handla en del vi trenger til ny babyperiode og som jeg skulle hatt uansett og sparte 500kr.

Stellekluter, purelan, multimam, pads for å bruke på stellebord, saltvannsdråper ++

Kid har 40% på barneprodukter nå

Bestilte en del fra Apotek for deg i går. Blant annet 5-pakninger med tørre kluter, våtservietter, 3-pakning med ammeinnlegg i ull og multimam som var mye billigere enn å kjøpe en og en pakke.

Tilbud på easygrow nature vognposer på mimmis for de som tenkte å kjøpe den :)

Ikke baby direkte, men nå som julen nærmer seg. Jeg kjøpte disse til to søskenpar i julegave. Veldig kjekt tilbud og barna her i huset liker de veldig godt! D281C187-A5A6-4AC6-A7FA-F16D9A30074C.jpeg

Er det noen som vet om noen gode gasskluter og flanellkluter jeg kan kjøpe på nett?
Trenger ikke å være på tilbud :)

Ikke direkte tilbud, MEN.
Om dere skal ha apotekvarer og er opptatt av pris (og ikke opptatt av å ha lokalt apotek og støtte lokale bedrifter (denne leses med humor altså)), så bestill på nett. 100g Bephanten koster 259kr i mitt lokale apotek, men koster kun 129 (105 på tilbud) på nett. Engangsfilter til nesesuger koster 130kr på apoteket, men koster 70kr på nettet (på samme apotek som det fysiske!). Og om man samler opp litt man uansett skal ha på nettet får man gratis frakt. Så jeg tenker jeg handler lokalt innimellom, men nå i disse tider må man faktisk spare der man kan også - så da kjøper jeg der man får mest for pengene.

Om dere skal ha apotekvarer og er opptatt av pris (og ikke opptatt av å ha lokalt apotek og støtte lokale bedrifter (denne leses med humor altså)), så bestill på nett. 100g Bephanten koster 259kr i mitt lokale apotek, men koster kun 129 (105 på tilbud) på nett. Engangsfilter til nesesuger koster 130kr på apoteket, men koster 70kr på nettet (på samme apotek som det fysiske!). Og om man samler opp litt man uansett skal ha på nettet får man gratis frakt. Så jeg tenker jeg handler lokalt innimellom, men nå i disse tider må man faktisk spare der man kan også - så da kjøper jeg der man får mest for pengene.
Sniker.. Helt vilt! Aderma Balm vi bruker på eksem koster 419 kr lokalt. På nett 225!!! Fy fasan! Føler meg lurt :hungover:

Jeg har begynt å handle apotekvarer utelukkende på nett nå, om ikke det er heeelt superakutt! Farmasiet leverer til og med på døren hos meg samme dag eller «i verste fall» dagen etter. Billigere OG enklere! Helt genialt!

Back
Topp