Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://www.princessbutikken.no/smekker-kluter jeg liker disseEr det noen som vet om noen gode gasskluter og flanellkluter jeg kan kjøpe på nett?
Trenger ikke å være på tilbud![]()
Tusen takk!https://www.princessbutikken.no/smekker-kluter jeg liker disse
Jeg liker veldig godt de som de har på kid, de har også nettbutikkEr det noen som vet om noen gode gasskluter og flanellkluter jeg kan kjøpe på nett?
Trenger ikke å være på tilbud![]()
Ahh, tusen takk! Skal sjekke Kid ogsåJeg liker veldig godt de som de har på kid, de har også nettbutikk![]()
Sniker.. Helt vilt! Aderma Balm vi bruker på eksem koster 419 kr lokalt. På nett 225!!! Fy fasan! Føler meg lurtIkke direkte tilbud, MEN.
Om dere skal ha apotekvarer og er opptatt av pris (og ikke opptatt av å ha lokalt apotek og støtte lokale bedrifter (denne leses med humor altså)), så bestill på nett. 100g Bephanten koster 259kr i mitt lokale apotek, men koster kun 129 (105 på tilbud) på nett. Engangsfilter til nesesuger koster 130kr på apoteket, men koster 70kr på nettet (på samme apotek som det fysiske!). Og om man samler opp litt man uansett skal ha på nettet får man gratis frakt. Så jeg tenker jeg handler lokalt innimellom, men nå i disse tider må man faktisk spare der man kan også - så da kjøper jeg der man får mest for pengene.

Shiiit. Penger å spare på å være prisbevisst ja!Sniker.. Helt vilt! Aderma Balm vi bruker på eksem koster 419 kr lokalt. På nett 225!!! Fy fasan! Føler meg lurt![]()
Jeg har begynt å handle apotekvarer utelukkende på nett nå, om ikke det er heeelt superakutt! Farmasiet leverer til og med på døren hos meg samme dag eller «i verste fall» dagen etter. Billigere OG enklere! Helt genialt!Ikke direkte tilbud, MEN.
Om dere skal ha apotekvarer og er opptatt av pris (og ikke opptatt av å ha lokalt apotek og støtte lokale bedrifter (denne leses med humor altså)), så bestill på nett. 100g Bephanten koster 259kr i mitt lokale apotek, men koster kun 129 (105 på tilbud) på nett. Engangsfilter til nesesuger koster 130kr på apoteket, men koster 70kr på nettet (på samme apotek som det fysiske!). Og om man samler opp litt man uansett skal ha på nettet får man gratis frakt. Så jeg tenker jeg handler lokalt innimellom, men nå i disse tider må man faktisk spare der man kan også - så da kjøper jeg der man får mest for pengene.