Tilbudstråden

En tråd i 'Februar 2020' startet av Jolanda, 18 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Hva skal dere prøve å få tak i på black friday??

2. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Skal se etter trehjulssykkel til storesøster iallefall :) Og se om det er noe annet gøy hun kan ønske seg til jul. Tenkte også å se om sånn ekstra kameradel til babycallen kommer på tilbud :D

Har du noe du skal se etter? :)

• Liker Liker x 1
  3. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Ja blir disse posene til bil og vogn, og babycall med video, trur det er det. Men vet ikke ennå siden jeg har mistet alle lister jeg hadde på mobilen, så må sette meg ned og se igjennom hva jeg mangler :p

• Liker Liker x 1
  4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Tror Babybanden har tilbud på neonate og easygrow nå ifm black week

• Liker Liker x 1
  5. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Har lagret varer i varekurven på Jollyroom, endel stæsj til barnerommet :)
    Og skal se etter babycall, tror det er eneste vi mangler.. :happy:

• Liker Liker x 1
  6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Babycall og kanskje litt ull i små størrelser?

• Liker Liker x 1
  7. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 31 Aug 2020
  8. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 1
  9. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Sant, søskenbrett.. må se etter det.

10. Preggi2017 Elsker forumet Marsboere 2020

Må også se etter søskenbrett :) noe spesielt dere ser etter ? Usikker på om jeg skal kjøpe med eller uten sete

11. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

12. Preggi2017 Elsker forumet Marsboere 2020

13. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Har egentlig tenkt med sete. Og så lenge det passer til vogna er jeg fornøyd (bugaboo Buffalo).
    Ideelt sett noe som ikke er stress å ta av og på heller. Tror ikke jeg vil gå med det på hele tiden, bare når storebror skal bli med på tur.

• Liker Liker x 1
  14. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Har akkurat kjøpt tripp trapp stol til lillebror på black friday tilbud hos babybanden (25% nedsatt), så da måtte jeg bare ut med 1425kr pluss 59kr i frakt som er en god pris syns jeg! Lilleprinsen har også 25% på hele butikken, men der kjøpte jeg bare sitronsåpe som vi har gått tom for siden jeg uansett bor rett i nærheten og kan stikke innom når som helst :)

• Liker Liker x 2
  15. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Enig Enig x 1
  16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

50% på ulltøy på janus.no
    Lillelam har tilbud på noe

17. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Tenkte jeg skulle tipse om at i dag har babybanden tilbud på easygrow nature for 1599, vanlig pris er 2599, og dette er billigere enn på blavkfriday.
    (Usikker selv om jeg skal kjøpe det siden jeg allerede har kjøpt bilstol som sikkert kan brukes i vogna også, men denne posen er jo så fin og kan brukes lenge ...o_O

18. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

19. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Kjøp!
    Knallgod pose og kan brukes hele perioden man trenger vognpose.

Kjøpte til samme pris selv for en stund siden da Mimmis hadde kode på toppen av tilbudspris. Har samme posen til 1-åringen også

20. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

I dag har jeg vært å byttet noen gaver, og da fikk jeg faktisk pysj sett til 70 kr på Cubus som jeg skal ha med på barsel. Var knepping foran på genseren så man kan amme, super fornøyd, vurderer å kjøpe en i mindre størrelse til senere også. Bare ett tips, og var lette morgenkåper og annet der ting nesten ingenting av prisen. Og kjøpte selvfølgelig en alibababukse i xl til barsel(de er jo så behagelige.

• Liker Liker x 1

Del denne siden