Tilbudstråden

Hva skal dere prøve å få tak i på black friday??
 
Hva skal dere prøve å få tak i på black friday??
Skal se etter trehjulssykkel til storesøster iallefall :) Og se om det er noe annet gøy hun kan ønske seg til jul. Tenkte også å se om sånn ekstra kameradel til babycallen kommer på tilbud :D

Har du noe du skal se etter? :)
 
Skal se etter trehjulssykkel til storesøster iallefall :) Og se om det er noe annet gøy hun kan ønske seg til jul. Tenkte også å se om sånn ekstra kameradel til babycallen kommer på tilbud :D

Har du noe du skal se etter? :)
Ja blir disse posene til bil og vogn, og babycall med video, trur det er det. Men vet ikke ennå siden jeg har mistet alle lister jeg hadde på mobilen, så må sette meg ned og se igjennom hva jeg mangler :p
 
Ja blir disse posene til bil og vogn, og babycall med video, trur det er det. Men vet ikke ennå siden jeg har mistet alle lister jeg hadde på mobilen, så må sette meg ned og se igjennom hva jeg mangler :p
Tror Babybanden har tilbud på neonate og easygrow nå ifm black week
 
Babycall og kanskje litt ull i små størrelser?
 
Bilstol til storesøster (lillesøster skal ha basen hun har nå til babystolen), sengekant og søskenbrett :)
Sant, søskenbrett.. må se etter det.
 
Må også se etter søskenbrett :) noe spesielt dere ser etter ? Usikker på om jeg skal kjøpe med eller uten sete
Har egentlig tenkt med sete. Og så lenge det passer til vogna er jeg fornøyd (bugaboo Buffalo).
Ideelt sett noe som ikke er stress å ta av og på heller. Tror ikke jeg vil gå med det på hele tiden, bare når storebror skal bli med på tur.
 
Har akkurat kjøpt tripp trapp stol til lillebror på black friday tilbud hos babybanden (25% nedsatt), så da måtte jeg bare ut med 1425kr pluss 59kr i frakt som er en god pris syns jeg! Lilleprinsen har også 25% på hele butikken, men der kjøpte jeg bare sitronsåpe som vi har gått tom for siden jeg uansett bor rett i nærheten og kan stikke innom når som helst :)
 
50% på ulltøy på janus.no
Lillelam har tilbud på noe
 
Tenkte jeg skulle tipse om at i dag har babybanden tilbud på easygrow nature for 1599, vanlig pris er 2599, og dette er billigere enn på blavkfriday.
(Usikker selv om jeg skal kjøpe det siden jeg allerede har kjøpt bilstol som sikkert kan brukes i vogna også, men denne posen er jo så fin og kan brukes lenge ...o_O
 
Tenkte jeg skulle tipse om at i dag har babybanden tilbud på easygrow nature for 1599, vanlig pris er 2599, og dette er billigere enn på blavkfriday.
(Usikker selv om jeg skal kjøpe det siden jeg allerede har kjøpt bilstol som sikkert kan brukes i vogna også, men denne posen er jo så fin og kan brukes lenge ...o_O
Kjøp!
Knallgod pose og kan brukes hele perioden man trenger vognpose.

Kjøpte til samme pris selv for en stund siden da Mimmis hadde kode på toppen av tilbudspris. Har samme posen til 1-åringen også
 
I dag har jeg vært å byttet noen gaver, og da fikk jeg faktisk pysj sett til 70 kr på Cubus som jeg skal ha med på barsel. Var knepping foran på genseren så man kan amme, super fornøyd, vurderer å kjøpe en i mindre størrelse til senere også. Bare ett tips, og var lette morgenkåper og annet der ting nesten ingenting av prisen. Og kjøpte selvfølgelig en alibababukse i xl til barsel(de er jo så behagelige.
 
Back
Topp