Tilbudstråd

Sironaen kunne brukes fra fødsel, men vi valgte og ha babystol. Så lettvindt og bare ta stol og baby ut og inn, og hekte på vogna. Elska det :Heartred
Og veldig greit med pose i stolen, så slapp vi påkledning på vinteren.
Men jeg brukte den litt lenge, men det var pga økonomi. Uføretrygden gir ikke akkurat mye ekstra og en bilstol er dyrt. Særlig da vi måtte bytte ut igjen etter ett år pga bilsyke.

Ja, det er veldig kjekt å bare klikke stolen på vogna! Genialt med baby :D
 
Tuusen takk for all erfaring, gull verdt for førstegangs! :love017 Har notert meg Besafe Stretch (har en tips bok sortert inn for faser av småbarnslivet haha). :Heartred
Vi er også veldig fornøyd med stretch :D
Et annet tips siden stretch tar mye plass er axkid minikid 4, den skal vare like lenge, men tar mindre plass :D men har ikke testet den selv altså, så det er bare det jeg har sett andre skrive :smiley-ashamed004
 
Hun har aldri spydd i bilen, selv på 5 timer med en stopp, etter bytte av stol.
Så den C formen er noe dritt, bokstavelig talt. Etter 20 minutter var jenta dekka av spy.
Er det noen av babystolene som også er c-formede? Cybex cloud f.eks? Vår jente har hatt cybex sirona, ante ikke at det var en "spystol". Og hun har spydd mye! Skal kjøpe en babystol nå, men aner ikke hvilken! Tips? Har sett på den cloud, og maxi-cosi pebble. Må ikke være vendbar, men gjerne en man kan justere ryggen på og med god solskjerming :D Det virket som om du hadde god peiling! :love2
 
Er det noen av babystolene som også er c-formede? Cybex cloud f.eks? Vår jente har hatt cybex sirona, ante ikke at det var en "spystol". Og hun har spydd mye! Skal kjøpe en babystol nå, men aner ikke hvilken! Tips? Har sett på den cloud, og maxi-cosi pebble. Må ikke være vendbar, men gjerne en man kan justere ryggen på og med god solskjerming :D Det virket som om du hadde god peiling! :love2
Jeg tror, jeg vet ikke, men tror alle babystolene er C forma, særlig Cloud, men tror de skal ligge litt i C form så små.
Vi er veldig fornøyd med Cloud, fin stol. Veldig glad i det og kunne legge den ned, om hun sovner utenfor bilen. Jente i magen igjen.
Og skjermen er nydelig på sommeren, nå kom forrige i slutten av august da. Så var ikke så trengende. Og det at den passer på vogna er supert.

Men Sirona, den står til lagring, og skal aldri mer i bruk. Var fornøyd med den frem til magen kom i klem, da begynte spyinga.
 
Er det noen av babystolene som også er c-formede? Cybex cloud f.eks? Vår jente har hatt cybex sirona, ante ikke at det var en "spystol". Og hun har spydd mye! Skal kjøpe en babystol nå, men aner ikke hvilken! Tips? Har sett på den cloud, og maxi-cosi pebble. Må ikke være vendbar, men gjerne en man kan justere ryggen på og med god solskjerming :D Det virket som om du hadde god peiling! :love2
Vi har kjøpt Besafe Beyond :happy: Den sjekker av alle punkter for vår del- bortsett fra prisen :dead::scared007
 
Jeg tror, jeg vet ikke, men tror alle babystolene er C forma, særlig Cloud, men tror de skal ligge litt i C form så små.
Vi er veldig fornøyd med Cloud, fin stol. Veldig glad i det og kunne legge den ned, om hun sovner utenfor bilen. Jente i magen igjen.
Og skjermen er nydelig på sommeren, nå kom forrige i slutten av august da. Så var ikke så trengende. Og det at den passer på vogna er supert.

Men Sirona, den står til lagring, og skal aldri mer i bruk. Var fornøyd med den frem til magen kom i klem, da begynte spyinga.
Vi har kjøpt Besafe Beyond :happy: Den sjekker av alle punkter for vår del- bortsett fra prisen :dead::scared007
Takk for svar. Besafe GO beyond? Kan den tas av og på basen, og klikkes på vogn?
Ah okey, da må det vel bli en c-formet babystol uansett. Datteren min spydde mye som baby og. Sironaen skal definivtivt ikke brukes igjen. Har kjøpt en Axkid One 2 nå, som babyen kan ha etter babystolen :)
 
Last edited:
Takk for svar. Ah okey, da må det vel bli en c-formet babystol uansett. Datteren min spydde mye som baby og. Sironaen skal definivtivt ikke brukes igjen. Har kjøpt en Axkid One 2 nå, som babyen kan ha etter babystolen :)
Sirona er ikke bra stol, jeg hadde så trua, så vi kjøpte to. En hver. Og de står og støver ned. Eller, svigermor har brukt ene til nå.
Men nå er hun 18 kg, så nå er den for liten. Og hun har ikke kjørt mye med henne.

Ei venninne har 1 av Axkid One, og hun er fornøyd. Så det er en bra stol det :happy:
Her tar lillesøster over Stretchen til våren er planen. Også får storesøster fremoverstol. Evnt om lillesøster mellomlander kort tid i Sirona.
Får se om det føles riktig og snu storesøster enda. Hun er da 4 år og 8-9 måneder ca.
 
Sirona er ikke bra stol, jeg hadde så trua, så vi kjøpte to. En hver. Og de står og støver ned. Eller, svigermor har brukt ene til nå.
Men nå er hun 18 kg, så nå er den for liten. Og hun har ikke kjørt mye med henne.

Ei venninne har 1 av Axkid One, og hun er fornøyd. Så det er en bra stol det :happy:
Her tar lillesøster over Stretchen til våren er planen. Også får storesøster fremoverstol. Evnt om lillesøster mellomlander kort tid i Sirona.
Får se om det føles riktig og snu storesøster enda. Hun er da 4 år og 8-9 måneder ca.
Vi og har to Sirona :hilarious: Ante ingenting om bilstoler, kjøpte bare to som virket populære med snufunksjon! Ja, planen er at storesøster tar over axkid One når babyen vokser ut av babystolen jeg skal kjøpe. Hun er da ca 5 år. Men din vil vel ikke passe i sironaen ved 4-5 års alder? Eller er det en annen enn den jeg har kanskje. Den er i hvert fall altfor liten allerede nå før 4 år :/
 
Vi og har to Sirona :hilarious: Ante ingenting om bilstoler, kjøpte bare to som virket populære med snufunksjon! Ja, planen er at storesøster tar over axkid One når babyen vokser ut av babystolen jeg skal kjøpe. Hun er da ca 5 år. Men din vil vel ikke passe i sironaen ved 4-5 års alder? Eller er det en annen enn den jeg har kanskje. Den er i hvert fall altfor liten allerede nå før 4 år :/
Vi har to BeSafe Stretch nå, hun spydde som en gris i Sirona fra hun var 2 år, så var ikke på tale og ha henne i de lenger. Så de står lagra på låven hos svigers, og støver ned. Ene er i bilen til svigermor. Stretch kan brukes til 7 årsalder. Så den varer lenge. Men hun har brukt Sirona hos farmor til nå. Men nå er den akkurat på vekt, 18 kg. Frøkna blir 4 år i august.
 
Vi har to BeSafe Stretch nå, hun spydde som en gris i Sirona fra hun var 2 år, så var ikke på tale og ha henne i de lenger. Så de står lagra på låven hos svigers, og støver ned. Ene er i bilen til svigermor. Stretch kan brukes til 7 årsalder. Så den varer lenge. Men hun har brukt Sirona hos farmor til nå. Men nå er den akkurat på vekt, 18 kg. Frøkna blir 4 år i august.
Jeg fikk også første i august 2020 :) Får se hvilken bilstol jeg lander på. Har egentlig tenkt å kjøpe cybex cloud T, men besafe stolene virker gode og!
 
Jeg fikk også første i august 2020 :) Får se hvilken bilstol jeg lander på. Har egentlig tenkt å kjøpe cybex cloud T, men besafe stolene virker gode og!
Like gamle storesøsken da.
Vi var veldig fornøyd med vår Cloud og skal bruke den igjen. Ikke nyeste nye lenger. Men det går.
 
Takk for svar. Besafe GO beyond? Kan den tas av og på basen, og klikkes på vogn?
Ah okey, da må det vel bli en c-formet babystol uansett. Datteren min spydde mye som baby og. Sironaen skal definivtivt ikke brukes igjen. Har kjøpt en Axkid One 2 nå, som babyen kan ha etter babystolen :)
Ja, Go beyond klikkes av basen og settes rett på vogn :happy: Det som gjorde at vi (jeg) ville ha den var at sete to i beyond serien kan roteres og holder lenger enn f.eks sirona- og at den er L formet. Vi hadde sirona med begge de to eldste og sønnen måtte over i ikke- roterbar axkid fordi han ble for stor. Det var dyrt og stress :smiley-ashamed004 Han var av typen som kunne bli hissig og slå seg vrang når vi skulle ha han i setet. Pluss på to foreldre med dårlig rygg så har du oppskriften på dårlig stemning :hilarious:
 
Er det noen av babystolene som også er c-formede? Cybex cloud f.eks? Vår jente har hatt cybex sirona, ante ikke at det var en "spystol". Og hun har spydd mye! Skal kjøpe en babystol nå, men aner ikke hvilken! Tips? Har sett på den cloud, og maxi-cosi pebble. Må ikke være vendbar, men gjerne en man kan justere ryggen på og med god solskjerming :D Det virket som om du hadde god peiling! :love2
Vi var veldig fornøyd med Maxi Cosi Pebble 360. Synes det var veldig greit at babystolen var vendbar, god justering og stor og god solskjerm :) Nå bruker hun BeSafe Stretch og baby skal overta Pebble:)
 
I tilfelle noen bor i nærheten.

Så det der! Bor ikke sååååå langt unna, liten kjøretur, men ser for meg en gjeng crazy damer i timesvis føre og det spørs om jeg orker :hilarious:
 
Last edited:
Så det der! Bor ikke sååååå langt unna, liten kjøretur, men der for meg en gjeng crazy damer i timesvis føre og det spørs km jeg orker :hilarious:
Hehe tenkte faktisk det samme. Må jo kjøpe ny stol 2 etterhvert så hadde jo vært kult med et tilbud. Men vet ik om jeg orker å knuffe rundt i kø med noen av de som skriver høyest i den gruppa.
 
Hehe tenkte faktisk det samme. Må jo kjøpe ny stol 2 etterhvert så hadde jo vært kult med et tilbud. Men vet ik om jeg orker å knuffe rundt i kø med noen av de som skriver høyest i den gruppa.

Ja, samme her! Og vi trenger 2, en i hver bil så hadde vært gull å fått en av de på sånt tilbud! Men ser ikke ut som det er sååå mange stoler iforhold til det jeg forventer av oppmøte :hilarious:
Får si ifra om du sjekker det ut! :shy:
 
Tror det er nevnt tidligere i tråden at Babybanden har salg på hele nettbutikken. De har blant annet 50% på bæreseler


Så nå har jeg lyst på en Tula selv om jeg allerede har to fra ergobaby :hilarious:

Redigert; jeg ser at Jollyroom faktisk har bedre priser på Tula enn babybanden har- og Jollyroom har ikke salg en gang :smiley-ashamed004
 
Last edited:
Back
Topp