Tilbudstråd

Prøver å få i gang denne igjen. Nå begynner vel mange å skulle kjøpe inn litt mer til babyene som kommer :love017

Mye ull på salg hos guttelus.no :) Jeg kjøpte ullbody str 50, ullpysj str. 56, to små strømpebukser i ull + sokker. Kjøpte også litt barnehageull til snart 4-åringen. Alt til minst 40 % salg:love017

25% rabatt på barnashus om man er medlem :flower
Jeg var inne der og kikket, fordi jeg glemte p bestille bag til thule da den var på tilbud forrige uke eller uka før. Da var den på 20%, nå er det tomt på lager OG de har satt opp prisen så 25% tilsvarer 20% :hungover:

Jeg var inne der og kikket, fordi jeg glemte p bestille bag til thule da den var på tilbud forrige uke eller uka før. Da var den på 20%, nå er det tomt på lager OG de har satt opp prisen så 25% tilsvarer 20%

Sånt irriterer meg grenseløst! Både frekt og dårlig service! Jeg fikk kjøpt Leander stellematte til reelt 25% avslag så jeg var fornøyd! Men utsolgt på nettlager for det meste..

Sånt irriterer meg grenseløst! Både frekt og dårlig service! Jeg fikk kjøpt Leander stellematte til reelt 25% avslag så jeg var fornøyd! Men utsolgt på nettlager for det meste..
Hvordan får dere aktivert medlemstilbud? Finner ikke info på siden, klarer ikke logge inn og mailen har jeg sletta:angelic:

Ikke sant?! Og eneste grunnen til at jeg har fått det med meg er jo fordi jeg har kikket på den lenge…

Hvordan får dere aktivert medlemstilbud? Finner ikke info på siden, klarer ikke logge inn og mailen har jeg sletta:angelic:
Du bruker rabattkoden JULIFEST i nettbutikken, jeg var i fysisk butikk og da kom det automatisk med tlf nummeret.

Back
Topp