Tilbudstråd

Jeg har tenkt til å kjøpe en leander stellematte. Den var jo på tilbud tidligere i år til sånn ca 750kr, men det kommer aldri tilbake… hadde planer om å kjøpe den nå som vi flytter og kaster den vi har. Det bæsjes fortsatt i bleie her hjemme, og da er det ok å ha en stellematte :playful:
 
:D Jeg har tenkt til å kjøpe en leander stellematte. Den var jo på tilbud tidligere i år til sånn ca 750kr, men det kommer aldri tilbake… hadde planer om å kjøpe den nå som vi flytter og kaster den vi har. Det bæsjes fortsatt i bleie her hjemme, og da er det ok å ha en stellematte :playful:
Kjekt. Ønsker meg også den. Den passer vel også i ikea sitt enkle stellebord? Synes å ha sett det:D
 
Om noen kommer over salg på denne så si ifra :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230404_162243.jpg
    Screenshot_20230404_162243.jpg
    305,5 KB · Visninger: 33
Jeg har tenkt til å kjøpe en leander stellematte. Den var jo på tilbud tidligere i år til sånn ca 750kr, men det kommer aldri tilbake… hadde planer om å kjøpe den nå som vi flytter og kaster den vi har. Det bæsjes fortsatt i bleie her hjemme, og da er det ok å ha en stellematte :playful:

Ønsker meg den stellematten denne gangen jeg å. Så fin, og virker veldig kjekk ift rengjøring :)
 
Noen som har erfaring med bilstolpose? Ser at Voksi Move er på tilbud nå:


Tenkte å kjøpe det denne gangen, men usikker på hvor tykk den bør være. Sett litt på Easygrow Lyng også.
Akkurat samme dilemma har vi også. Veldig usikker på om jeg skal velge tynn eller tykk bilstolpose. Blir jo varmt og godt i bilen. Men kaldt å gå til og fra
 
Enig. Godt vi har noen måneder på å tenke på det :hilarious:
Haha ja, lyng er veldig tynn, og ser for meg at det blir en del kortkjøring til og fra butikken og bhg, kombinert led oktoberbaby så heller jeg litt mot voksi, da jeg leste at det er en mulighet å la vær å lukke den. Veldig bra det er noen mnd når gravidhjernen gjør at du må leste deg til de mest opplagte tingene :facepalm: :hilarious: :hilarious:
 
Noen som har erfaring med bilstolpose? Ser at Voksi Move er på tilbud nå:


Tenkte å kjøpe det denne gangen, men usikker på hvor tykk den bør være. Sett litt på Easygrow Lyng også.
Kjøpte denne sist, og syns den er veldig god. Men den ble veldig lite brukt for bilen står i garasjen og der er det 15 grader til enhver tid, vet ikke helt hva vi tenkte på når vi kjøpte den, tror det var mer sånn at bilstolpose var på en sjekkliste.. :playful: også er det mange av vognposene som også kan brukes til bilstoler, så ville sjekka den dere har tenkt å ha i vognen om den også passer i bilstolen? Generelt syns jeg den posen var godt og varm og brukte den av og til i vognen sånn at vi fikk «snurpa» inn området rundt hodet. Har også bugaboo vognpose, men den er litt mer luftig rundt hodeområdet, så det var godt å kunne variere litt på de kaldeste dagene:Heartred
 
Kjøpte denne sist, og syns den er veldig god. Men den ble veldig lite brukt for bilen står i garasjen og der er det 15 grader til enhver tid, vet ikke helt hva vi tenkte på når vi kjøpte den, tror det var mer sånn at bilstolpose var på en sjekkliste.. :playful: også er det mange av vognposene som også kan brukes til bilstoler, så ville sjekka den dere har tenkt å ha i vognen om den også passer i bilstolen? Generelt syns jeg den posen var godt og varm og brukte den av og til i vognen sånn at vi fikk «snurpa» inn området rundt hodet. Har også bugaboo vognpose, men den er litt mer luftig rundt hodeområdet, så det var godt å kunne variere litt på de kaldeste dagene:Heartred
Det andre positive er dersom du har en bilstol som kan festes på understellet til vognen, da er det veldig enkelt å ta med baby inn i butikk eller lignende mens baby sover og slippe å flytte over i vognen for de korte turene :happy:
 
Hvis det er noe spesifikt dere er ute etter på tilbud så sett på prisvarsel på prisguiden.no , det er genialt for da får man varsel på sms når varen er billigere :hello2
 
Om noen kommer over salg på denne så si ifra :D
Vi har neonate fra før, og kommer ikke til å kjøpe den igjen. Helt forferdelig batterikapasitet på vår, ellers fornøyd med videofunksjon, så det skal vi lete etter på neste babycall.

Har dere noen tips for god babycall?
 
Har sett litt på vogner, og vi vurderer britax smile 4. Så på babycare at de har pakketilbud inkl bilstol, sjekket så pris for alt utenom pakken, og siden vognen er på tilbud er det billigere å kjøpe alt for seg selv. Tenkte bare tipse om det siden det er fort å bli lurt av sånt. :shifty:
 
Har sett litt på vogner, og vi vurderer britax smile 4. Så på babycare at de har pakketilbud inkl bilstol, sjekket så pris for alt utenom pakken, og siden vognen er på tilbud er det billigere å kjøpe alt for seg selv. Tenkte bare tipse om det siden det er fort å bli lurt av sånt. :shifty:
Tittet på samme sett på den lille barnebutikken. Og der virker det iallefall som det lønner seg å kjøpe settet fremfor alt separat. Man får også med vognpose i ull, så vi vurderer å gå for det. Men er bare så usikker på hvilken av bilstolene vi skal velge. Noen tips? :)
 
Tittet på samme sett på den lille barnebutikken. Og der virker det iallefall som det lønner seg å kjøpe settet fremfor alt separat. Man får også med vognpose i ull, så vi vurderer å gå for det. Men er bare så usikker på hvilken av bilstolene vi skal velge. Noen tips? :)
Kan være lurt å lese litt på naf sine tester av bilstoler, her er en fra februar 2022:
https://nye.naf.no/trafikksikkerhet/barn-i-bil/test-av-bilstol-baby
Her er en oppsummert side på foreldreportalen fra november 2022 som samler de 15 beste og tryggeste stolene i 2022: https://www.foreldresiden.no/artikkel/de-beste-babybilstolene
 
Tittet på samme sett på den lille barnebutikken. Og der virker det iallefall som det lønner seg å kjøpe settet fremfor alt separat. Man får også med vognpose i ull, så vi vurderer å gå for det. Men er bare så usikker på hvilken av bilstolene vi skal velge. Noen tips? :)
Jeg såg på de to tilbudene på babycare, og den ene bilstolen de hadde i settet kom skikklig dårlig ut i test. Så anbefaler å google bilstolen du evt vurderer :happy:
 
Back
Topp