Tilbudstråd

Tenkte prøve vente til februar salget.. Klarte ikke det sist men er jo lov å prøve.. Mye på salg i januar og februar og det er jo supert for oss som venter i mars :)

OBS! Hypermarked på Løren, Alna eller Lillestrøm har tilbud på barnemat og noe avent.

Så smart !

Hvis man melder seg inn i forfedre og barn får man 6 blader og velkomstgave Lillelam ulldress!! Til 269kr, dressen er den tynne i ull så passer jo fint, jeg bestilte str 74 så baby kan ha den til vinteren :) ganske bra til ud !

Nå var det 25 % på senger, stellebord kommoder fra stokke, troll og hoppekids på barnas hus. Samt 50 % på en veldig fin voksipose. Bare synd jeg syns det er litt risikosport å fylle opp huset med barnemøbler så tidlig :/. Har litt lyst på stokke mini sleepi seng, så det hadde jo passet bra med litt prosenter i grunn :)

Nå var det 25 % på senger, stellebord kommoder fra stokke, troll og hoppekids på barnas hus. Samt 50 % på en veldig fin voksipose. Bare synd jeg syns det er litt risikosport å fylle opp huset med barnemøbler så tidlig :/. Har litt lyst på stokke mini sleepi seng, så det hadde jo passet bra med litt prosenter i grunn :)

Samme her. Men føler også det er litt tidlig. Noen som vet om slike tilbud kommer tilbake ved jevne mellomrom?

Takk for tips! Da ble det ny vognpose på storebror! Trengte det siden den vi har er lånt av noen som også får baby i mars, og sikkert vil ha den tilbake da :-)

Er det noen som har vært I Sverige og sjekket om det er noe særlig prisforskjell sammenlignet med Norge? Vi har vært på den ene babybutikken på Nordbysenteret, men syntes ikke det var noe særlig forskjell. Skal ta en tur til Strømstad en eller annen gang før jul for å se der.

Bare husk på, at om dere handler i utlandet så må dere tilbake dit for å få hjelp om noe skulle være galt... :sour: Hører det har blitt kjempestrengt - så om du handler på nett eller i Sverige, og noe er ødelagt, eller du må reklamere så får ikke butikkene hjelpe deg fordi serienummeret på vogna ikke er registrert i Norge! Ei jeg kjenner måtte sende hele vogna si til Tyskland, fordi det var så mue galt med den, og det tok fire måneder før hun fikk den tilbake :angry1

Eg er i Sverige nå og skal sjekke opp Gekås :) De selger feks Britax bilstoler og mye fra babybjørn hvertfall.Mer vet eg ikke før eg kommer meg inn og glaner om 40 min :p

Eg er i Sverige nå og skal sjekke opp Gekås :) De selger feks Britax bilstoler og mye fra babybjørn hvertfall.Mer vet eg ikke før eg kommer meg inn og glaner om 40 min :p
Fant du noe lurt til bebis der? Litt langt å dra for min del, men spennende å høre ;)

Back
Topp