Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå var det 25 % på senger, stellebord kommoder fra stokke, troll og hoppekids på barnas hus. Samt 50 % på en veldig fin voksipose. Bare synd jeg syns det er litt risikosport å fylle opp huset med barnemøbler så tidlig :/. Har litt lyst på stokke mini sleepi seng, så det hadde jo passet bra med litt prosenter i grunn![]()
Takk for tips! Da ble det ny vognpose på storebror! Trengte det siden den vi har er lånt av noen som også får baby i mars, og sikkert vil ha den tilbake daNå var det 25 % på senger, stellebord kommoder fra stokke, troll og hoppekids på barnas hus. Samt 50 % på en veldig fin voksipose. Bare synd jeg syns det er litt risikosport å fylle opp huset med barnemøbler så tidlig :/. Har litt lyst på stokke mini sleepi seng, så det hadde jo passet bra med litt prosenter i grunn![]()
Hører det har blitt kjempestrengt - så om du handler på nett eller i Sverige, og noe er ødelagt, eller du må reklamere så får ikke butikkene hjelpe deg fordi serienummeret på vogna ikke er registrert i Norge! Ei jeg kjenner måtte sende hele vogna si til Tyskland, fordi det var så mue galt med den, og det tok fire måneder før hun fikk den tilbake 
Fant du noe lurt til bebis der? Litt langt å dra for min del, men spennende å høreEg er i Sverige nå og skal sjekke opp GekåsDe selger feks Britax bilstoler og mye fra babybjørn hvertfall.Mer vet eg ikke før eg kommer meg inn og glaner om 40 min
![]()