Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå var det 25 % på senger, stellebord kommoder fra stokke, troll og hoppekids på barnas hus. Samt 50 % på en veldig fin voksipose. Bare synd jeg syns det er litt risikosport å fylle opp huset med barnemøbler så tidlig :/. Har litt lyst på stokke mini sleepi seng, så det hadde jo passet bra med litt prosenter i grunn
Takk for tips! Da ble det ny vognpose på storebror! Trengte det siden den vi har er lånt av noen som også får baby i mars, og sikkert vil ha den tilbake daNå var det 25 % på senger, stellebord kommoder fra stokke, troll og hoppekids på barnas hus. Samt 50 % på en veldig fin voksipose. Bare synd jeg syns det er litt risikosport å fylle opp huset med barnemøbler så tidlig :/. Har litt lyst på stokke mini sleepi seng, så det hadde jo passet bra med litt prosenter i grunn
Fant du noe lurt til bebis der? Litt langt å dra for min del, men spennende å høreEg er i Sverige nå og skal sjekke opp Gekås De selger feks Britax bilstoler og mye fra babybjørn hvertfall.Mer vet eg ikke før eg kommer meg inn og glaner om 40 min