Tilbudstråd

Molly

Med lille spira i magen <3
Tenkte vi kunne ha en tilbudstråd, hvor vi anbefaler hverandre om tilbud på utstyr og klær :-)

Tipser om å bli sms medlem på bogerud hvis du har en butikk som ikke er så langt borte.
De har ofte masse sms tilbud som feks denne uka her i Slemmestad: 200 kr i avslag for hver 500 lapp du handler for. Handla derfor janus ulltøy igår for 2600 kr og betalte 1600 kr bare:-D
De har masse fint av janus ull for baby og større barn, masse utetøy og annet tøy for barn, noe babyutstyr, voksen klær+ull og masse garn og strikke/hekle artikler

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Noen som vet om vitus apotek har fått inn babyboksen enda?:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Noen som vet om vitus apotek har fått inn babyboksen enda?:)

Forrige gang jeg var gravid tok det laaaang tid å få den. Men apoteket mitt skrev meg opp og så holdt de en av og ringte meg når de kom inn. Kanskje de kan gjøre det hos deg og? :) Ellers er det vel først 3 mnd før termin vi tidligst kan hente dem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Mimmis.no har masse på salg nå :) gratis frakt over 1000 kr. Kikker på babybjörn vippestol som var ganske billig der, noen som har erfaring med handel derfra?

Forrige gang jeg var gravid tok det laaaang tid å få den. Men apoteket mitt skrev meg opp og så holdt de en av og ringte meg når de kom inn. Kanskje de kan gjøre det hos deg og? :) Ellers er det vel først 3 mnd før termin vi tidligst kan hente dem!

Hadde vist vært tomme en god stund så venter på at de skal få inn igjen:)

Rabatt kode hos knerten og Karoline, for dem som er gravide;) 35% rabatt fra nå og varer til 6 mnd etter termindato:D Forklaring på siden, hvordan man går frem!

Mimmis.no har masse på salg nå :) gratis frakt over 1000 kr. Kikker på babybjörn vippestol som var ganske billig der, noen som har erfaring med handel derfra?

Jeg har kjøpt ullpose på mimmis, men den var bestillingsvare fra dems side, så tar 4-6 uker før jeg får den :) Skal si ifra om jeg er fornøyd når den har ankommet ;)

Tilbud på Brio Smile på baby Shop :)
Frem til lørdag i butikken og til søndag i nettbutikken :)

Er tilbud på ull på Bare Barn på Amfi senteret i Steinkjer :)

ingen av de som er tilgjenglig i nettbutikken:(Buhu.
Kjekt med en sånn tråd som vi kan få masse tilbudstips da:) flott Molly:D
Er de ikke ? :( Så dumt. Jeg kjøpte i går i butikken, de hadde mange igjen. Har du noen butikker i nærheten?

Babybanden.no hadde jo masse bra tilbud :D Blant annet maxi cosi til 2498 inkludert base :D Check it out. Gå på tilbud :) Masse gøy

Back
Topp