Tilbudstråd

Jeg fant i dag en nettbutikk med mye tilbud på klær, blant annet på ull fra Joha(40-50%). De hadde så langt mange størrelser igjen også. Heter Petter og Pia

salg på Junior klær30%

Nattåpnet på Brotorvet senter i dag med gode tilbud på barn og utstyr :)

10% på alt på jollyroom

Sent from my iPhone using BV Forum

Jollyroom.no har timessalg i noen dager fremover :)

Rema1000 he blant annet billige nyfødt bleier og ymse anna baby stæsj no på tilbud! ;)
Blir en tur å handle bleie i dag trur ej ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Rema1000 he blant annet billige nyfødt bleier og ymse anna baby stæsj no på tilbud! ;)
Blir en tur å handle bleie i dag trur ej ;)

Jeg var å kjøpte bleier i går :-P og blenda sensetive til å vaske babytøy <3 Vi liker tilbud :-D

Jeg var å kjøpte bleier i går :-P og blenda sensetive til å vaske babytøy <3 Vi liker tilbud :-D

Kjøpte du mye å kor masse treng en av nr. 1 og 2 liksom? :P hehe..
Ja skal kjøpe blenda også ;)
Tilbud e d beste :D

Kjøpt blenda hvit og farge fra Rema 1000 og blenda tøymykner fra Coop mega på tilbud.
Skal vurdere å kjøpe bleier og men hvor mye trenger man i første tida, lurer jeg og

Kjøpte du mye å kor masse treng en av nr. 1 og 2 liksom? :P hehe..
Ja skal kjøpe blenda også ;)
Tilbud e d beste :D

Jeg fikk et tips sv en venninne om å bergene ca fem bleier i døgnet, så kjøpte 3 pakker av den minste str. Tror jeg skal kjøpe et par til sånn just in case.
Av str 2 så har jeg fått masse, så har over en bærepose stapp full i den str :-P hehe!

Jeg fikk et tips sv en venninne om å bergene ca fem bleier i døgnet, så kjøpte 3 pakker av den minste str. Tror jeg skal kjøpe et par til sånn just in case.
Av str 2 så har jeg fått masse, så har over en bærepose stapp full i den str :-P hehe!

Oki :) før kjøpe litt av alle da ;) so før en se d ann når nurke e ute å en he ei rompe å prøve bleiene på ^^,

Då he en hamstra blenda sensitiv vaskemiddel og kjøpt litt bleie ♡
Må sei d går veeeldig opp for en at en skal ha baby når en kjøpe bleie ^^, ♡

20% på alt hos Mimmis.no:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp