Tilbudstråd

Bilig bleier, ammeinnlegg og andre baby ting hos Rema1000.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1407708743520.jpg
    1407708743520.jpg
    108,2 KB · Visninger: 51
I dag åpnet en ny nettbutikk: www.sportykids.no De har merker som Nike, Adidas, Joha, Vossatassar og Hummel. I dag kjører de åpningstilbud og til beibisene våre har de ihvertfall en del Joha-ull og noen søte joggedresser fra Nike og Adidas på tilbud. Dette er forresten en avdeling under nettbutikken getinspired.no, hvis dere har handlet der noen gang :-)

I dag åpnet en ny nettbutikk: www.sportykids.no De har merker som Nike, Adidas, Joha, Vossatassar og Hummel. I dag kjører de åpningstilbud og til beibisene våre har de ihvertfall en del Joha-ull og noen søte joggedresser fra Nike og Adidas på tilbud. Dette er forresten en avdeling under nettbutikken getinspired.no, hvis dere har handlet der noen gang :-)
Dytter denne opp jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sportykids som åpna i går har som nevnt over masse tilbud nå ☺ også hadde jeg besøk av nevøen min i helgen som var og tok bilder til siden, så de greide lett å overtale meg til å handle med sånne fine modeller... ☺

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Det åpner nytt apotek på Eik i Tønsberg og de har 50% på alt onsdag og torsdag. Kanskje investere i brystpumpe?

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte du mye å kor masse treng en av nr. 1 og 2 liksom? :P hehe..
Ja skal kjøpe blenda også ;)
Tilbud e d beste :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jeg fikk tips om å ikke kjøpe så mye av nr 1, men heller nr 2, da mange nyfødte passer bedre til 2 enn 1 ;) så her er det ikke kjøpt inn noe, da jeg har fått 2 pakker av nr 1!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg fikk tips om å ikke kjøpe så mye av nr 1, men heller nr 2, da mange nyfødte passer bedre til 2 enn 1 ;) så her er det ikke kjøpt inn noe, da jeg har fått 2 pakker av nr 1!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Endte opp me å kjøpe 3 stk av nr 1 å 6 stk av nr 2 :) so før vi sjå ka so passa best ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

De hadde SÅ mye deilig! Men kjøpte ikkeno, er nok vår/sommersortimentet som skal ut, så jeg venter på deilige flanelltrekk til vintern :D er passe frysepinne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så flanellen hadde kommet på kid nå :D

-Fra appen-

Back
Topp