Det ligger en rabattkode på FacebookFinner ikke dette tilbudet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ligger en rabattkode på FacebookFinner ikke dette tilbudet?
Tusen takkDet ligger en rabattkode på Facebooksøk på "mimmis.no"
Sent from my iPhone using BV Forum
Dytter denne opp jegI dag åpnet en ny nettbutikk: www.sportykids.no De har merker som Nike, Adidas, Joha, Vossatassar og Hummel. I dag kjører de åpningstilbud og til beibisene våre har de ihvertfall en del Joha-ull og noen søte joggedresser fra Nike og Adidas på tilbud. Dette er forresten en avdeling under nettbutikken getinspired.no, hvis dere har handlet der noen gang![]()
Jeg fikk tips om å ikke kjøpe så mye av nr 1, men heller nr 2, da mange nyfødte passer bedre til 2 enn 1Kjøpte du mye å kor masse treng en av nr. 1 og 2 liksom?hehe..
Ja skal kjøpe blenda også
Tilbud e d beste
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jeg fikk tips om å ikke kjøpe så mye av nr 1, men heller nr 2, da mange nyfødte passer bedre til 2 enn 1så her er det ikke kjøpt inn noe, da jeg har fått 2 pakker av nr 1!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Åh jeg skulle hatt sengetøy!50% på alt sengetøy hos kid
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Åh jeg skulle hatt sengetøy!
-Fra appen-
Det har jeg benyttet meg av!Minner om at det er 40% på alt til baby på KID!![]()
Så flanellen hadde kommet på kid nåDe hadde SÅ mye deilig! Men kjøpte ikkeno, er nok vår/sommersortimentet som skal ut, så jeg venter på deilige flanelltrekk til vinterner passe frysepinne
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det har jeg benyttet meg av!
-Fra appen-