Nice! Det er det siste vi mangler nå
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stokke mente jegNoen som har sett tilbud på stille tripp trapp stol og newborn sete nå??![]()
Nei, sorry! Men da vi kjøpte så var det tilbud i butikken, ikke på nettet. Så det var bare en tilfeldighet at vi fikk det med oss, for de andre butikkene hadde ikke da tror jeg. Dette var etter januarsalget... Så hvis butikken ikke er så langt unna, så kan det jo vær hvis en stikker innomNoen som har sett tilbud på stille tripp trapp stol og newborn sete nå??![]()
Noen som har sett tilbud på stille tripp trapp stol og newborn sete nå??![]()
Jeg gjør desverre ikke det, men tar meg en tur til slependen denne uken å ser om de også har tilbudHvis du bor i Stavanger så har de tilbud ut denne uken hos Baby Shop
Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for degJeg gjør desverre ikke det, men tar meg en tur til slependen denne uken å ser om de også har tilbudtusen takk
![]()
Noen som har sett tilbud på stille tripp trapp stol og newborn sete nå??![]()
I helgen er det 20% på alle møbler hos Babyshop, også tripp trapp stol, men ikke newborn sete tror jeg.