Tilbudstråd!;)

Linenni

Flørter med forumet
Tenkte kanskje det kan være greit å dele forskjellige tilbud og rabatter med hverandre?:) Nå i januar er det jo mange tilbud over alt, både i butikker og på netthandel, kan jo være greit å tipse hverandre, ikke lett å få med seg alt, men veeldig greit å spare noen kroner når vi likevel nærmer oss termin med stormskritt;)

Var f.eks. på Vitus i dag og kjøpte brystskjold, tåteflasker og ekstra flaskesmokker, greit med 3 for 2 når man allikevel må kjøpe mer enn 1..:)
 
Så jo nå at det er -30% på Dr.Greve-produkter også, hos Vitus, så må nok tilbake i morgen..:p
 
20% på barnevogner, bortsett fra Emmaljunga, hos Babyshop.
25% på alt barneutstyr, bortsett fra Stokka, hos Bare Barn på Kvadrat. :)
 
Her er noen av delene av stellebordet og gyngeelgen som henger til tørk etter sin første grunning. Elgen var rød, så ma'en sier at det ser ut som noen har død i garasjen etter at han pusset vekk malingen der :pImageUploadedByBV Forum1389616665.002009.jpg
 
Tilbud på babyshop:
Stokke tripp trapp til 999kr, originalpris er 1459kr.
Newborn sete til tripp trapp til 699kr, originalpris er 999kr.

Pluss litt diverse andre ting...diverse barnestoler osv
 
Tilbud på babyshop:
Stokke tripp trapp til 999kr, originalpris er 1459kr.
Newborn sete til tripp trapp til 699kr, originalpris er 999kr.

Pluss litt diverse andre ting...diverse barnestoler osv
Fant ikke noe om det på nett...
 
Nei, vet. Jeg såg også på nett, da var stolen til original pris, men i butikken hadde de A4 plakater ved siden av Stokke stolene og prisen vi betalte i kassen stemte med tilbudsprisen. Kan ikke forklare det..
 
Det er fordi tilbudet er gått ut nå rekner jeg med, husker ikke hvor lenge tilbudet gjaldt, det var vertfall en dato som stod på nettsiden da jeg bestilte :)
 
Men sist jeg så, tror det var forrige uke, da hadde de ikke tilbud på newborn setet, men på det andre setet som de kan bruke når de klarer å sitte selv...
 
Kjøpte stokke tripp trapp og newborn set på babyshop denne uka på tilbud. De har det i butikken :) men ikke nettbutikken.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var en tur innom der i dag her i byen. Men da var det ikke tilbud. Men hun sa vi rakk å få med oss tilbudet igjen før vi skulle poppe. ;)
 
Back
Topp