Tilbudstråd!;)

Barnevognservice har tilbud på besafe izi go i valgfri farge + isofix base til 1999,- samlet :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Babybanden.no har mye salg nå, blant annet medela brystpumpe (viss noen har tenkt tanken, men ikke enda kjøpt) :)

Jollyroom.no har tilbud på vognposer. Rabattkode på 200kr på vognpose over 1000kr, "akjan200" og 100kr på vognpose opp til 1000kr, "akjan100"

Fikk melding fra Kappahl i dag:
Alle barneklær 3 for 2 + en valgfri vare til 25% avslag.

Hmmm, strømpebukser til 33% avslag kanskje? :p

OBS! Tror dette bare gjelder CLUB KAPPAHL-MEDLEMMER!!

Fikk melding fra Kappahl i dag:
Alle barneklær 3 for 2 + en valgfri vare til 25% avslag.

Hmmm, strømpebukser til 33% avslag kanskje? :p

OBS! Tror dette bare gjelder CLUB KAPPAHL-MEDLEMMER!!
Var inne i dag, det var 3 for 2 på alle barneklær :)
Men 25% på valgfri vare er sikkert bare for medlemmer. Men kjøpte meg 3 stk strømpebukser da under 3 for 2 :)

-40% alle ting til babyen på KID :)

Ja, ser man det! Lønner seg å ikke vere for ivrig med denne handlingen! Handlet kluter osv for 600 kr for va 1 uke siden! baaahh..jaja, godt jeg avventet med håndklærne da, får handle de nå da :p

Jeg ble også litt skuffet da jeg såg -40% på KID...men til gjengjeld så har vi ikke betalt fullpris på noe til babyen bortsett fra et par plagg rett etter ultralyden, og vi har nesten alt vi trenger til henne ;)

Kom over en side via facebook i dag, som het lillemeg.no. De har en del søte ting, og spesielt mye dåpsgaver. Men de har iallfall salg nå.

Back
Topp