Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenkte på det når jeg lagde den. Få samlet litt av tilbudene til vi som driver med forskjellige hobbyerOoh! [emoji16] denne tråden var lur!
Ooh! [emoji16] denne tråden var lur!
Takk snuppaSmart dame hun MiniMe80!
"Ribbon er i en høy kvalitet, garnet er ikke laget av overskuddsmateriale fra stoffindustrien, som det ofte er. Garnet kan brukes til forskjellige prosjekter innenfor interiør, som tepper, puter, gulvtepper, brødkurver og grytelapper. Det er kun fantasien som setter grenser."Hva bruker man stoffgarn til?
"Ribbon er i en høy kvalitet, garnet er ikke laget av overskuddsmateriale fra stoffindustrien, som det ofte er. Garnet kan brukes til forskjellige prosjekter innenfor interiør, som tepper, puter, gulvtepper, brødkurver og grytelapper. Det er kun fantasien som setter grenser."
Tenkte å lage veske av noe stoffgarn jeg selv har kjøpt, men det er litt annet enn dette.
Det blir vel en stund til, for har ikke så tykke pinner/heklenål til å lage noe med (ikke det at jeg kan hekle da...) Skal kjøpe en sånn Zippy Loom (strikkering) men må finne en måte å få kjøpt den fra USA uten at det blir for dyrt, og noen som sender til Norge.Spennende! Må få se ferdigprodukt en gang.
Det blir vel en stund til, for har ikke så tykke pinner/heklenål til å lage noe med (ikke det at jeg kan hekle da...) Skal kjøpe en sånn Zippy Loom (strikkering) men må finne en måte å få kjøpt den fra USA uten at det blir for dyrt, og noen som sender til Norge.