Tilbudstråd :D

Her ble det bag til vognen ;)
 
Noen som vet hvor ofte Barnas Hus kjører sånne tilbud? Jeg har ikke klart å bestemme meg for vognpose og slikt enda, så det ble litt feil å bare hive seg på i dag :-(
 
Noen som vet hvor ofte Barnas Hus kjører sånne tilbud? Jeg har ikke klart å bestemme meg for vognpose og slikt enda, så det ble litt feil å bare hive seg på i dag :-(
Det kommer hvertfall masse tilbud i desember. Da pleier de å ha julekalender. Du får garantert sjangsen igjen før januar :)
 
Noen som vet hvor ofte Barnas Hus kjører sånne tilbud? Jeg har ikke klart å bestemme meg for vognpose og slikt enda, så det ble litt feil å bare hive seg på i dag :-(
De har ikke så ofte meb med rabattkode kan det kjøpes på nett i dag men ikke så mye tid å bestemme seg nei
 
Noen som vet hvor ofte Barnas Hus kjører sånne tilbud? Jeg har ikke klart å bestemme meg for vognpose og slikt enda, så det ble litt feil å bare hive seg på i dag :-(
Hei, husker fra tidligere år at de bruker å ha babykveld i oktober og april, men da bruker de ikke å ha tilbud på alt i butikk, mere konkrete tilbud på tripp trapp til redusert pris osv ;) men husker jeg rett bruker de også å ha tilbud på voksi pose også da :)
 
Ble ikke noe mer handling. Får bruke litt tid fremover på å bestemme hva jeg vil ha, så jeg er klar til å hive meg på neste gang.
Viktig å finne noe man blir fornøyd med :)
 
Og jeg som allerede har brukt opp lønningen jeg fikk idag haha... Men jeg har jo lyst på babygym da!

image.jpeg
 
Akkurat nå er det -25% på ALT* i BR for deg som Club BR-medlem. Så gjør barna glade med et besøk i din lokale BR, eller fiks ønskelisten på nett – tilbudet er bare gyldig til lørdag.
Husk å logge inn for å få -25% når du handle på nettet. Rabatten vises ikke før du går til handlekurven.

Mener det stod at det ikke gjaldt spillkonsoller, gavekort og allerede nedsatte varer
 
Puppefredag hos Babybanden hehe.. 20% på alt av ammeklær og ammeutstyr blant annet BBhugme
 
Var nylig på Svangerskapet på Majorstua. Fant masse fine gravidklær på 50 og 70 % :)
 
Klubbdager!
Du får 25% rabatt på ALLE VARER tom 8/10!
Vis sms/app i butikk eller logg inn på kappahl.no
Ikke komb m andre tilbud.
 
Back
Topp