Tilbudstråd :D

Følger dere julekalenderen på Barnas Hus? Morgendagens tidligere hemmelige luke er visst 25 % på alt, men (selvfølgelig...) unntatt Stokke, Bogaboo og Emmaljunga.
 
cb7bd2ed1800cd303ad36297dd8130b1.jpg
 
I know :( Kanskje den kommer på romjulssalg? Jeg skal kjøpe speil til bilstolen hvertfall. De er så sykt dyre.

Mener å huske noen var på jakt etter denne?
Vis vedlegget 212429

Jeg spurte på barnas hus og babyshop om når de skulle ha tilbud på tripp trapp.. (de har pleid å hatt tilbud på denne tiden av året til 999,-)
Men fikk da beskjed om at etter de fikk nye eiere, så hadde de ALDRI tilbud på Stokke lengre :/
 
Jeg spurte på barnas hus og babyshop om når de skulle ha tilbud på tripp trapp.. (de har pleid å hatt tilbud på denne tiden av året til 999,-)
Men fikk da beskjed om at etter de fikk nye eiere, så hadde de ALDRI tilbud på Stokke lengre :/

Jeg har kjøpt stokke sleepi mini på babyshop til 25%. Så de har da tilbud på stokke av og til.
 
Jeg har kjøpt stokke sleepi mini på babyshop til 25%. Så de har da tilbud på stokke av og til.

Beklager, dårlig spesifisert.. for jeg spurte spesifikt om tripp trapp.. det var i hvertfall svaret jeg fikk av dem i butikken.. men er jo alltid noen unntak da :)
 
Beklager, dårlig spesifisert.. for jeg spurte spesifikt om tripp trapp.. det var i hvertfall svaret jeg fikk av dem i butikken.. men er jo alltid noen unntak da :)
Så irriterende! Har gått og ventet på tilbud på tripp trapp stolen lenge nå. Fikk newbornsetet til jul av mamma! Var egentlig meningen at vi skulle få tripp trapp stolen av pappa til jul. Jeg sa at den kom til å komme på tilbud. Men selvfølgelig har den ikke kommet på tilbud denne ene gangen!!
 
Anbefaler å kikke på Finn hvis dere skal ha tripp trapp stolen, det er mange som selger brukt. De holder seg veldig fin år etter år så å kjøpe brukt er ikke noe problem.
Så vil det bli mye billigere også :)
 
Anbefaler å kikke på Finn hvis dere skal ha tripp trapp stolen, det er mange som selger brukt. De holder seg veldig fin år etter år så å kjøpe brukt er ikke noe problem.
Så vil det bli mye billigere også :)
Bare pass på at det er den "nye" typen - har flere venninner som dessverre brant seg på at newborn-delen ikke passer på de gamle tripp trapp'ene ;)
 
Back
Topp